Gå til innhold

Ati + WoW klikk etter 1.9?


Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg meg nytt gamecard, etter en måned pause. Spilte noen timer i går, å starta i dag på den nye serveren Xavius, etter å spilt ca. 2 timer blir skjermen fylt med artifacts, jeg logga ut å slo av wow å fikk en error:

untitled4.jpg

 

å ikke nokk med det, nå var det striper og skurr over hele skjermen som blinka i alle farger:

untitled2242525.jpg

 

pc'n restarta av seg selv, to ganger på rad.. og det har vært slik skurr siden, artifactsene i wow kommer med en gang jeg starter spillet:

(det her er bilde fra etter jeg nettopp reinstallerte det, så har ikke patcha det enda)

untitled33456.jpg

 

Har aldrig opplevd lignende, å har spilt siden det kom i fjor. noen som vet hva som er galt?

Har Ati Radeon 9800pro kort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går kjøpte jeg meg nytt gamecard, etter en måned pause. Spilte noen timer i går, å starta i dag på den nye serveren Xavius, etter å spilt ca. 2 timer blir skjermen fylt med artifacts, jeg logga ut å slo av wow å fikk en error:

untitled4.jpg

 

å ikke nokk med det, nå var det striper og skurr over hele skjermen som blinka i alle farger:

untitled2242525.jpg

 

pc'n restarta av seg selv, to ganger på rad.. og det har vært slik skurr siden, artifactsene i wow kommer med en gang jeg starter spillet:

(det her er bilde fra etter jeg nettopp reinstallerte det, så har ikke patcha det enda)

untitled33456.jpg

 

Har aldrig opplevd lignende, å har spilt siden det kom i fjor. noen som vet hva som er galt?

Har Ati Radeon 9800pro kort

5497747[/snapback]

 

Akkurat det samme skjer med meg... Det blir bare sånne streker på skjermen osv... Hva kan være galt, allt støv er fjerna.

Lenke til kommentar
Jeg bruker dette skjermkortet, og har aldri hatt noen problemer med WoW i det hele tatt. Jeg bruker Omegadrivers, kanskje det har noe å si?

 

Omegadrivers kan du finne på http://www.omegadrivers.net om du vil teste.

5502198[/snapback]

 

Skal prøve en Omega driver, har hørt en kompis fortelle om den.

 

EDIT: det må jeg si, mye bedre i wow!

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Ikke for å være gledesdreper, men sist gang eg så slike "striper"(de vertikal) så var kortet fucka. Siden det er flere som har problemet, så kan det være driver problem, men jeg syntes ikke det der så bra ut.

5503506[/snapback]

 

Det må ha vært drivern, ellers så har magi skjedd, fordi etter jeg installerte Omega drivern, fiksa det seg. Det kommer ikke striper i wow lenger^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...