Gå til innhold

Kjøpe Ati Radeon 9700 pro i USA?


twarr

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg kjenner ein skal til USA, han skal være der i tre måneder, så eg tenkte eg skulle få han til å kjøpe Radeon 9700 pro til meg...

Visst du ser på http://www.pricewatch.com , ser du at etter dagens dollar kurs, så koster det kortet ca. 2400 kr,- visst du kjøper det i USA..

Det eg lurer på er:

 

Er det en grunn til å være skeptisk til Amerikanske webshopper?

 

Eg såg masse andre ting som var ganske rimelig også, blant annet trådløst nettverkskort...

 

Ati Radeon 9700 Pro til 2400 kr,- er ein god pris!!

 

mvh

 

Twarr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, trur dokke at dollar kursen kommer til å holde seg på 7.5 kr, eller kommer den til å gå opp?

 

For visst den kommer til å gå opp, er det lurt å kjøpe no, mens visst den kommer til å holde seg stabil, er det lurt å vente i 3 måneder, slik at kortet kanskje synker i pris...

 

Do anyone now? Anyone?

Lenke til kommentar
Quote:


twarr skrev (2002-09-13 17:40):

Hei!


Eg kjenner ein skal til USA, han skal være der i tre måneder, så eg tenkte eg skulle få han til å kjøpe Radeon 9700 pro til meg...

Visst du ser på
, ser du at etter dagens dollar kurs, så koster det kortet ca. 2400 kr,- visst du kjøper det i USA..

Det eg lurer på er:




Om tre måneder kan sikker kjøpe nv30 også.
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-13 18:59, Kjetil Lura skrev:

Quote:


twarr skrev (2002-09-13 17:40):

Hei!


Eg kjenner ein skal til USA, han skal være der i tre måneder, så eg tenkte eg skulle få han til å kjøpe Radeon 9700 pro til meg...

Visst du ser på
, ser du at etter dagens dollar kurs, så koster det kortet ca. 2400 kr,- visst du kjøper det i USA..

Det eg lurer på er:




Om tre måneder kan sikker kjøpe nv30 også.

Til hvilken pris i USA ?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-13 18:59, Kjetil Lura skrev:

Quote:


twarr skrev (2002-09-13 17:40):

Hei!


Eg kjenner ein skal til USA, han skal være der i tre måneder, så eg tenkte eg skulle få han til å kjøpe Radeon 9700 pro til meg...

Visst du ser på
, ser du at etter dagens dollar kurs, så koster det kortet ca. 2400 kr,- visst du kjøper det i USA..

Det eg lurer på er:




Om tre måneder kan sikker kjøpe nv30 også.

 

Om fire måneder for man høre i en presemelding om at NV30 er prosponed enda 4 måneder :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...