Gå til innhold

Voltmodding av Nvidia grafikk kort (i bios)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

mitt kort klokker 450/1200 uten volt mod.dønn stabil har kjøpt 3dmark05 på 450/1300 en gang også.

 

men når jeg skulle modde fikk jeg bare sånn melding om at image ned to have *.rom or *.nvr . eller husker ikke helt hvordan den så ut men det var med denne meninga og jeg skrev (nvflash save xfx.rom) kalte den nye fila for xfx ble automatisk xfx.rom

 

aldrig moddet gfx så blei sinsykt stressa når det kom

Lenke til kommentar

os meg er det kjernen som er litt mongo i hodet vil ikke over 450Mhz uansett. det er bare ramen jeg har fått som er så sinsyk. så derfor kunne det jo vert morsomt med en voltmod på kjernen p sett om jeg da kunne gått over. kortet mitt var 450/1050 stock så og jeg kan ikke klokke kjernen opp 5mhz en gang

Lenke til kommentar

alt ser ut til å fungere med minne pinne det er bare det at jeg lurer på hvor jeg skal legge rom fila? egen mappe? eller alt sammen rett inn, i saå fall hva er alt sammen, har nå NvFlash, cwsdpmi og biosen uten no mappe indeling, og alt går greit i Bios for uten om at den ikke finner Rom fila

Lenke til kommentar

Jeg klarer å presse mitt til 501/1202 med biosmod og stock kjøling. Skal kjøpe meg den nye Zalman VF900-Cu viften og se om jeg klarer noe høyere med det. Håper iværtfall så :)

 

(Litt trist å kjøre S754 Sempron system med slikt, selv om den overklokket 835 MHz)

 

Mvh. Rise

Endret av chariot
Lenke til kommentar

Kjøpte meg heller Artic Cooling 5,3..Det hjalp ca 22 grader og mye mye stillere. Samt at den koster en del mindre enn zalman sin 900.

 

Jeg er fornøyd med den, tok litt tid å sette på. Men jeg sliter med å få overklokke mer. Får artifacts på 514 core :S Så jeg skulle ønske det var noen som viste om det går å få til 1.6 volt core via biosmod?

 

Mvh. Rise

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...