Gå til innhold

CPU/GPU/RAM, kva er det svakaste leddet?


Anbefalte innlegg

Det vert lite speling nå. Strengt teke vert lite av alt anna enn eksamenslesing ;-) Men når eg speler klarer eg meg heilt fint med å kjøre UT2004 på minimum på alla innstillingar, er ikkje så kresen i matvegen. Så lenge eg ser at ting beveger seg relativt glatt, og kan peike eit eller anna våpen mot det som beveger seg utan altfor mykje hakking, så er eg glad eg :-D

 

Men eg trur nok at det vert ny rambrikke ja, og endringane i BIOS som er eit par har poengtert. Dersom eg får ånda åver meg kanskje formatering, men eg orkar ikkje tanken nå (jada sikkert mange her som seier: "men det er da ikkje noko stress", men da er eg ikkje heilt einig i det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det vert lite speling nå. Strengt teke vert lite av alt anna enn eksamenslesing ;-) Men når eg speler klarer eg meg heilt fint med å kjøre UT2004 på minimum på alla innstillingar, er ikkje så kresen i matvegen. Så lenge eg ser at ting beveger seg relativt glatt, og kan peike eit eller anna våpen mot det som beveger seg utan altfor mykje hakking, så er eg glad eg  :-D

 

Men eg trur nok at det vert ny rambrikke ja, og endringane i BIOS som er eit par har poengtert. Dersom eg får ånda åver meg kanskje formatering, men eg orkar ikkje tanken nå (jada sikkert mange her som seier: "men det er da ikkje noko stress", men da er eg ikkje heilt einig i det).

5504896[/snapback]

Når du ber om hjelp får du sannelig gjøre som vi sier så det ikke blir sagt forgjeves :p

 

Men husk overklokking da. CPU. GF4-4200 kan klokkes bra.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt i skjermkortet det er relavtivt "godt" fortsatt, brukte samme kort helt fram til september i fjor.

 

Rammen bør du skaffe deg en 512 brikke til av, Billig oppgradering til ca. 500 lappen.

 

Cpuen skal jo være klokket høyere, som folk sier her, så der tjener du inn en god del.

 

Tror du kan tjene noe på å oppgradere biosen, men om det er verd iforhold til risikoen er en annen ting.

Lenke til kommentar

Ta det med ro "eternal", skal i alle fall gjere det ein del av dykk seier. RAM er nok snart på veg, og endring av klokkefrekvens vil bli gjort. Formatering kjem nok ikkje til å skje heilt enda, og nytt skjermkort verker ganske uaktuelt slik eg ser det nå. Overklokking er heller ikkje aktuelt. (-:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...