GreenEye Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Har ett spørsmål angående Fifa 2006 på Xbox 360. Hva er det man kan vinne hvis man vinner forskjellige turneringer osv? Hva kan man bruke poengene man sparer opp til? Får man spilt med Nike aerow-ball på Fifa?
Wooho Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Tja er ikkeså mye du kan vinne men din scoore blir veldig raskt stor og vipsså har du 1000 poeng. Det du kan vinne er: kvalifisere deg til Fifa World Cup, vinne World Masters og vinne International Open. Med andre ord du runner av storry moden relativ raskt. Men det er først når du får venner på besøk at the real fun begins.
rikkmund Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Beklager liten avsporing, men lurer på om lagproblemene er der fortsatt? Tenkte å kjøpe dette i påvente av et fotballspill til xbox360. Regner med det er RTWC det er snakk om
JulianR Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Beklager liten avsporing, men lurer på om lagproblemene er der fortsatt? Tenkte å kjøpe dette i påvente av et fotballspill til xbox360. Regner med det er RTWC det er snakk om 5487868[/snapback] Lagproblemene er der fortsatt, ikke noe å si på det. Blir stadig irritert over lagspillerne mine. Spesielt når de ikke tar overlapper eller løper fremover på kantene og blir spillbare. Vil si at FIFA 2003 gjorde dette bedre, ettersom hvis du holdt inne LT gikk spillerne på løp oppover kantene og blir spillbare. Savner den funksjonen i de nyere spillene
avtrekkeren Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Beklager liten avsporing, men lurer på om lagproblemene er der fortsatt? Tenkte å kjøpe dette i påvente av et fotballspill til xbox360. Regner med det er RTWC det er snakk om 5487868[/snapback] Lagproblemene er der fortsatt, ikke noe å si på det. Blir stadig irritert over lagspillerne mine. Spesielt når de ikke tar overlapper eller løper fremover på kantene og blir spillbare. Vil si at FIFA 2003 gjorde dette bedre, ettersom hvis du holdt inne LT gikk spillerne på løp oppover kantene og blir spillbare. Savner den funksjonen i de nyere spillene 5488812[/snapback] Gjelder dette kun for xbox? På PC har man jo Q som man trykker inn for å få spillere til å gå på løp, aldri hatt noe problem med det jeg...
JulianR Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Beklager liten avsporing, men lurer på om lagproblemene er der fortsatt? Tenkte å kjøpe dette i påvente av et fotballspill til xbox360. Regner med det er RTWC det er snakk om 5487868[/snapback] Lagproblemene er der fortsatt, ikke noe å si på det. Blir stadig irritert over lagspillerne mine. Spesielt når de ikke tar overlapper eller løper fremover på kantene og blir spillbare. Vil si at FIFA 2003 gjorde dette bedre, ettersom hvis du holdt inne LT gikk spillerne på løp oppover kantene og blir spillbare. Savner den funksjonen i de nyere spillene 5488812[/snapback] Gjelder dette kun for xbox? På PC har man jo Q som man trykker inn for å få spillere til å gå på løp, aldri hatt noe problem med det jeg... 5488893[/snapback] Her snakker vi om FIFA 06 RTFWC som kun finnes til X360.
SkyWarp Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Bra jeg ikke var den eneste som plagdes med det der. Ble jo nesten bare enmannsløp hele tiden fram og tilbake, og ikke kunne man springe med ballen, for da tok cpu'n den ifra deg bare de så på den, men likevel kunne de springe, og man sprang rundt som kyllinger maktesløse (kan hende det var fordi dette er det første fotballspillet jeg spiller da , og er veldig dårlig . Men fikk nu nesten alle achievement poengene da til slutt. Mangler den "spille mot professional computer". Noen som vet et godt lag jeg kan velge og et dårlig jeg kan velge for computeren for å klare meg?
avtrekkeren Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Beklager liten avsporing, men lurer på om lagproblemene er der fortsatt? Tenkte å kjøpe dette i påvente av et fotballspill til xbox360. Regner med det er RTWC det er snakk om 5487868[/snapback] Lagproblemene er der fortsatt, ikke noe å si på det. Blir stadig irritert over lagspillerne mine. Spesielt når de ikke tar overlapper eller løper fremover på kantene og blir spillbare. Vil si at FIFA 2003 gjorde dette bedre, ettersom hvis du holdt inne LT gikk spillerne på løp oppover kantene og blir spillbare. Savner den funksjonen i de nyere spillene 5488812[/snapback] Gjelder dette kun for xbox? På PC har man jo Q som man trykker inn for å få spillere til å gå på løp, aldri hatt noe problem med det jeg... 5488893[/snapback] Her snakker vi om FIFA 06 RTFWC som kun finnes til X360. 5495868[/snapback] Ok, da misforstod jeg tittelen - burde stått RTFWC óg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå