Gå til innhold

Problemer med de fleste spill:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer i nesten alle spill. I age of empires 3 blir skjermen out of range med en gang jeg kommer til menyen:S. I CoD2 detter skjermen out of range av og til. I Star wars battlefront så detter skjermen out of range etter 5 min, samme sher i battlefield 2... Broren min sier at der er noen prosesser i bakgrunnen som gjør at skjermen ikke får fokusert eller no....

Noen av dere der ute som vet hva som er galt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har problemer i nesten alle spill. I age of empires 3 blir skjermen out of range med en gang jeg kommer til menyen:S. I CoD2 detter skjermen out of range av og til. I Star wars battlefront så detter skjermen out of range etter 5 min, samme sher i battlefield 2... Broren min sier at der er noen prosesser i bakgrunnen som gjør at skjermen ikke får fokusert eller no....

Noen av dere der ute som vet hva som er galt??

5485079[/snapback]

kanskje du har får høy oppløsning...prøv å still ned oppløsingen..

Skrevet

out of range kommer når du enten har for høy oppløsning, eller for høy refresh rate. Eller begge. sett ned oppløsning og refresh rate du, og se om det ordner seg.

Skrevet
kjører standard, skjermen tåler 75 hertz og 1248- 1024 og jeg kjører 60 hertz og 1024- 86tull

5487556[/snapback]

ta å sett ned oppløsingen til 1024 å se om det funker dah :cool:

Skrevet

Jeg lurer på en ting er den hardwaren du bruker, det som står i profilen din eller er det ikke oppdatert? Hvis det er det du bruker kan vel CPUen være noe treg til å takle de spillene. Muligens at minne kan også være litt lite.

Skrevet (endret)

Jeg har gainward 6800LE, AMD Athlon 2400+M og 1024 kingston ram, Socket A DFI kort.... eg har prøvd å kjørt den lavaste skjerm oppløsninga i alle spill. ikke noe forskjell.... ikke noe galt med skjermen, den er testet på annen pc.

Update: Jeg har skrevet feil, skjermen ble ikke out of range. Han ble no signal....

Endret av Dracon il'Vec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...