Gå til innhold

Endelig internett hjemme


SemikolonP

Anbefalte innlegg

Rett før sommerferien 2005 flyttet jeg til en ny leilighet, og har vært uten internett siden da, med unntak av de gangene jeg er hos noen som har internett. Endelig har jeg også det (adsl2+). :w00t: Det ventes å bli 10mbit ned.

 

EDIT: Og der forsvant internett igjen, fordi Bluecom ikke greier å holde serveren sin stabil! :realmad: Endelig får vi fast internett, så stopper nettet! For en velkomstgave.

Endret av :P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rett før sommerferien 2005 flyttet jeg til en ny leilighet, og har vært uten internett siden da, med unntak av de gangene jeg er hos noen som har internett. Endelig har jeg også det (adsl2+). :w00t: Det ventes å bli 10mbit ned.

 

EDIT: Og der forsvant internett igjen, fordi Bluecom ikke greier å holde serveren sin stabil! :realmad: Endelig får vi fast internett, så stopper nettet! For en velkomstgave.

5483998[/snapback]

 

Heftig hastighet :D

Sitter selv på 2mbit linje. Duger til mitt bruk.

 

Og grattis med internett!

Lenke til kommentar

Og der virker internett! :w00t: Vi har hatt ustabilt med linja og kabelene, og endelig virker det. Vi skal få 10mbit ned. Modemet støtter bare 8mbit, men Bluecom skal sende et nytt modem. Bluecom har ikke klart å skru opp hastigheten til det fulle i første omgang, men det skal vi få snart.

 

Jeg har kjørt surfometret på dinside.no noen ganger.

Tideligere tester viste 850kbit ned og 300kbit opp.

Testen jeg tok nå viste 3 400kbit ned og 800kbit opp.

 

Vi skal ikke ha hele linja for oss selv, men vi skal dele den med naboene. Derfor skal vi kjøpe en router med mange porter og innebygd NetLimiter eller lignende.

 

EDIT: Skrivefeil er digg :tease:

Endret av :P
Lenke til kommentar

vær obs på at bluecom har ræva kundeservice.. hvis noe går galt, og du ikke er veldig flink med nettproblemer, så kan du ikke forvente rask hjelp fra dem. Slik var det ihvertfall for rundt et halvt år siden når vi hadde problemer med linja, men nå har de vel blitt kjøpt opp 2 ganger ett det..

Lenke til kommentar

Har hatt BlueCom i ca. 3 år nå..

Ikke problemer en eneste gang..

Har internetten vært nede noen gang, så har vi fått beskjed god tid i forveien..

Og Kundeservicen er super!

Når naboen min fikk litt problemer, så var de helt ivrige i telefon til å fikse saken..

Når vi ikke fikk det til, så sendte de en bil med en gang.. :)

 

Og det flotte er at linja er som oftest kjappere enn det den skal være..

Aldri lavere hastighet..

Har 4400 linje, og den viser som oftest 4400-> 4600 på tester.. :)

 

Gratulere med en super ISP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...