Gå til innhold

Battlefield 2 DVDen sprakk! Hva gjør jeg nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mister i alle fall ikke noe inntil du evt reinnstallerer BF2 med ny key.

Men nå kan man også bruke "retrieve user" etter man har installert for å hente opp en gammel bruker. Om denne brukeren er knyttet til en key aner jeg ikke ikke. Hvis du allikevel er hyppig på tråden til EA så spør gjerne i farta :)

Lenke til kommentar
Ok snakket med dem på EA og dem sa at jeg måtte sende alt nøkkelen og.

Men mister jeg ikke rankinga mi da er jo blitt korporal og greier,

noen som vet det ?.  :hmm:

5489448[/snapback]

Nøkkelen er den som står på manualen? Jeg sendte med cover og alt, så da er jeg vel sikret..

Du kan vel logge inn på kontoen med en annen DVD og lisensnøkkel.

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk gidder å spille med DVD'en. Den brukes kun til innstallasjon her.

Last ned ett mini_image og mount det i daemontools. Funker også med ex.packer og mods. :thumbup:

5487563[/snapback]

 

 

Går det ann å bruke en type No-Cd crack løsning?

5491076[/snapback]

Får punkbuster snusen i at slike løsninger blir brukt så er det over og ut for online-spilling. :tease:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk gidder å spille med DVD'en. Den brukes kun til innstallasjon her.

Last ned ett mini_image og mount det i daemontools. Funker også med ex.packer og mods. :thumbup:

5487563[/snapback]

 

Går det ann å bruke en type No-Cd crack løsning?

5491076[/snapback]

Får punkbuster snusen i at slike løsninger blir brukt så er det over og ut for online-spilling. :tease:

5491453[/snapback]

Punkbuster er ett program som skal stoppe cheats og andre ulovlige endringer i selve spillet.

Jeg har registrert 180 spilltimer til min konto på ranka servere med PB på. + mange klankamper med PB på. Aldri brukt DVD'en. Aldri blitt stoppa av punkbuster.

:tease::tease::tease:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk gidder å spille med DVD'en. Den brukes kun til innstallasjon her.

Last ned ett mini_image og mount det i daemontools. Funker også med ex.packer og mods. :thumbup:

5487563[/snapback]

 

Går det ann å bruke en type No-Cd crack løsning?

5491076[/snapback]

Får punkbuster snusen i at slike løsninger blir brukt så er det over og ut for online-spilling. :tease:

5491453[/snapback]

Punkbuster er ett program som skal stoppe cheats og andre ulovlige endringer i selve spillet.

Jeg har registrert 180 spilltimer til min konto på ranka servere med PB på. + mange klankamper med PB på. Aldri brukt DVD'en. Aldri blitt stoppa av punkbuster.

:tease::tease::tease:

5491532[/snapback]

 

Så det er helt trygt å bruke det?

 

hvorfor kan vi ikke laste opp en her da?

Hva er det som egentlig er ulovlig med det? det gjør jo ikke annet enn at du slipper å bruke dvden!

Lenke til kommentar
Punkbuster er ett program som skal stoppe cheats og andre ulovlige endringer i selve spillet.

Jeg har registrert 180 spilltimer til min konto på ranka servere med PB på. + mange klankamper med PB på. Aldri brukt DVD'en. Aldri blitt stoppa av punkbuster.

:tease:  :tease:  :tease:

5491532[/snapback]

 

Samme her, bruker aldri dvden :)

Lenke til kommentar
^^

Ehm, litt drøy den der. En sikkerhetskopi tar du fra egen originale fysiske CD/DVD, laster du ned en fra nettet så er det en piratkopi uansett hvor mye du snur og vender på det.

5491036[/snapback]

Tror nok det er lov å laste ned dersom man faktisk eier en kopi selv. Hvilken forskjell gjør det om man kopierer selv eller laster ned noe som andre har kopiert, så lenge kopien er helt identisk med den man ærlig og redelig har kjøpt? Er ikke akkurat som om noen taper noen penger på det, produsenten har allerede fått sin betaling for spillet og det er faktisk tillatt å lage sikkerhetskopier, da burde det ikke ha noe å si hvordan man fikk tak i denne sikkerhetskopien. Hadde jeg knust en av mine originalplater hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å laste ned en kopi fra internett, siden jeg allerede hadde betalt for innholdet.

Lenke til kommentar
Kan man ikke lage et image av dvd'n og bruke det istedet for å laste ned?

Jeg vil jo helst ikke bli banna.....

5498570[/snapback]

 

Det var det jeg gjorde så snart DVD'en ramla i postkassa i juni i fjor. Har ikke hatt noen problemer, og vil ikke få problemer, ettersom CD-key'en min er unik.

 

jonmagne: Hvis du eier en originalkopi selv, hva er da poenget med å laste ned en piratkopi fra nettet når du kan lage en sikk.kopi selv?

Endret av _MrMilo_
Lenke til kommentar
Kan man ikke lage et image av dvd'n og bruke det istedet for å laste ned?

Jeg vil jo helst ikke bli banna.....

5498570[/snapback]

 

Det var det jeg gjorde så snart DVD'en ramla i postkassa i juni i fjor. Har ikke hatt noen problemer, og vil ikke få problemer, ettersom CD-key'en min er unik.

 

 

5500433[/snapback]

 

 

Vet du hvordan man får BF2 til å lese fra en "virtuell dvd-rom"?

Jeg prøvde å lage en iso og mounta den med Alcohol 120% men når jeg starter spillet så får jeg beskjed om at den ikke finner dvd'n.

Så jeg antar at det er fordi den peker til dvd-rom'n hvor jeg installerte spillet fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...