Kenneth Solfjeld Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Skulle spille en runde BF2 vanilla, men da jeg skulle sette inn DVDen, så jeg at den hadde sprukket fra hullet i midten til ca. 3mm ut på hvor informasjon er lagret. Jeg blir nok nødt til å kjøpe meg et nytt spill i tilfellet noe skjer og jeg blir nødt til å installere på nytt, men det jeg lurer på er om det går greit å logge seg på med mitt nåværende brukernav og passord? Det ville være utrulig irriterende å begynne helt på nytt. Jeg får spilt vanilla ved å bruke SpecialForces DVDen.. Heldigvis.
DArkwIng Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 du kan bruke den cden du vil... jeg installerte med min kammerat sin dvd... og hadde min egen cd nøkkel... det er cd nøkkelen som teller ikke plata
AiKi Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Går helt greit det ja, som sagt. Mulig at du kan ringe EA support, og få tilsendt en ny CD, slik er det mange som praktiserer, bl.a. Microsoft.
Elendil Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Min er sprukket og, men det går da fint an å starte spelet sjølv om det er sprekk, her.
SvennAndre Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Går sikkert helt fint å starte spillet med den, da den bare sjekker no greier.. Kan hende det er verre å installere noe.. Får nok bare en error eller no.
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 (endret) Har ikke prøvd å installere med sprukket DVD. Det kan godt hende det går an å installere spillet på nytt selv med sprekk, men jeg har ikke prøvd.. Kanskje jeg skal avinstallere spillet å prøve? Bare tuller! Tar ikke sjansen på det! Endret 22. januar 2006 av Vultur Gryphus
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Går helt greit det ja, som sagt. Mulig at du kan ringe EA support, og få tilsendt en ny CD, slik er det mange som praktiserer, bl.a. Microsoft. 5481862[/snapback] Du vet tilfeldigvis ikke nummeret til EA support? Har prøvd å finne det på de norske sidene deres uten hell.
w00tson Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Så lenge du tar vare på special forces cden så er jo alt greit. ta en kopi av bf2 cden og bruk special forces når du skal starte bf2. Egentlig latterlig at de har kopisperre på dvdplatene når en allikevel må logge inn og få sjekket keyen selv for singelplayer.
nord Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 EA games gir deg muligheten til å sende platen i posten til dem, du får en ny en i retur om jeg ikke tar helt galt.
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Hvor skal man sende den da? Finner verken tlf. nr. eller adresse til dem..
Ulf Isaksen Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Electronic Arts Norway AS Øvre Strandv. 17, 3120 Tønsberg 33 32 36 32
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Helt feil! Adressen er: Electronic Arts Nydalsveien 30B 0484 OSLO Tlf.nr.: 800 13 897 Har nettopp snakket med dem, skulle bare sende inn spillet, så skulle de sende meg et nytt! Det er god service!
OnetroM Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Det er er faktisk et reelt problem. En 'vanlig' BF2 spiller har DVD'n liggende i spilleren i uker og måneder. Det er en utrolig belasting for plata når den blir liggende i et så varmt miljø som dvd-spilleren ofte er. BF1942 plata mi sprakk på samme måte. Det er selfølgelig veier å komme rundt problemet på, men det skal man ikke ta i dette forumet. EA og andre bør i alle fall tenke seg litt om senere, de sjekker uansett KEY ved pålogging så en DVD-sjekk i tillegg er bare idiotisk.
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 At man blir nødt til å starte spillet med DVDen er helt idiotisk i grunn. Jeg har installert flere spill opp gjennom tiden hvor jeg ikke trenger å starte spillet fra cden. Hvorfor får ikke EA til det?
texaco Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 hehe ikke bruk plata hvis det er sprekk i den..... ender bare med at plata blir i tusen biter i cdromen .
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Den er i posten, på vei til EA..
DArkwIng Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 hvorfor kan man ikke ha et "STEAM" opplegg? det funker jo ypperlig med CS og halflife osv
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Ikke alle er enig i at STEAM er så bra !
AiKi Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Selv liker jeg bedre tanken på å ha en fast kopi i hånden, jeg har en viss skepsis til å kjøpe booster packs på nettet. Men de har sikkert et system slik at man kan laste ned på nytt om man har kjøpt fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå