Gå til innhold

Hvordan IKKE skrive application

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan ikke jeg skryte av å ha annen erfaring med MC enn å ha sett en kompis på LAN sitte i 6 timer og jalle med nytt guild der, men BLW er faen meg for drøyt vil jeg påstå.

Skrevet
Nå kan ikke jeg skryte av å ha annen erfaring med MC enn å ha sett en kompis på LAN sitte i 6 timer og jalle med nytt guild der, men BLW er faen meg for drøyt vil jeg påstå.

5481303[/snapback]

jeg har tatt ned hee MC inkludert ragnaros med 3 lvl 57, og flere bosser i BWL med en lvl 59.

Skrevet

Nesten alle guilds på al'akir horde fikk en application med en fyr som visstnokk hadde en level 60 på alliance-siden med experience fra nefariam, og han ville rerolle horde og joine et guild.

Skrevet
Nesten alle guilds på al'akir horde fikk en application med en fyr som visstnokk hadde en level 60 på alliance-siden med experience fra nefariam, og han ville rerolle horde og joine et guild.

5482417[/snapback]

Hehe, leste også en post på Axemen forumet om en som kunne levle class etter behov :!:

Skrevet

5482417[/snapback]

Hehe, leste også en post på Axemen forumet om en som kunne levle class etter behov :!:

5482738[/snapback]

DAMN, det hadde jo jeg tenkt til å spørre om ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...