Gå til innhold

Datamanipulert bilde. Kritikk tas gjerne imot.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har seg sånn at jeg lager film og er stor avhenger av spill osv..

Swedish Killer er kallenavnet mitt overalt. prøver å få laget en miniatyrversjon til avatar noen plasser, men vet ikke hvord.

startet som en "logo" for det jeg skal lage (film osv.)

 

Så ville jeg bare høre om hva andre syns, forbedringer.

Endret av Swedish Killer
Lenke til kommentar

Du har utforsket photoshop ser jeg, men noe stort annerledes enn hva man ser andre steder er det ikke. Mye filter, og det er ikke alltid heldig.

 

Jeg synes ikke det var noe spesielt, men fortsett å eksperimenter, lær deg hva de forskjellige filterne gjør, les tutorials og utvikle talentet ditt.

Lenke til kommentar

For det første så er vel denne tråden feilpostet. Tror den hører bedre hjemme under Visuell kreativitet.

 

On-Topic: Beklager å si dette, men jeg likte rett å slett ikke bildet i det hele tatt. Synes det ble ubehagelig å se på, desverre. Alt for skarpe farger, og det hele ble rett å slett kjedelig.

 

Men stå på, og lek deg med photoshop. Flottere program skal du lete lenge etter ;)

Lenke til kommentar

menne... matrix, er ikke det litt yesterday news? ;P

 

det er mange faktorer man kan trekke inn her, som at du er ung, det var første gangen etc., men siden du nå først ber om kritikk så må du tåle det som kommer, uavhengig av andres smak.

 

jeg likte ikke bildet, og hvis jeg skal lage noe tilsvarende, så vil ikke dette være et utgangspunkt for meg. men nå lager jeg sjelden noe, og ender alltid opp med å undergrave mine egne kommentarer som på denne måten her.

 

er ikke meg, bare min gode venn capt. morgan, bless him! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...