ikkeeksisterendebruker Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Vel her om dagen fikk jeg vite at man kunne laste ned MSN 8 BETA fra Microsoft med en invitasjon.. Vet jo at det er sagt at msn 8 er et virus men dette var fra microsoft selv.. Ok, anyway jeg skaffet meg en invitasjon og lastet ned. Har egentlig aldri satsa på beta versjoner av noe som helst men her ble jeg litt nysjerrig. Så jeg installerte det. men da jeg skulle logge på fikk jeg opp en feilrapport melding. Så jeg prøvde en gang til og en gang til og enda en gang men det gikk ikke og det endte med at jeg avinstallerte det og installerte 7.5 igjen. Men nå skjer det samme med 7.5 Noen som har hatt samme problem og vet om en løsning på dette ?
nomore Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hvilken feilmelding får du? Har du sjekket klokken/datoen på maskinen?
ikkeeksisterendebruker Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Feilsignatur: AppName: msnmsgr.exe AppVer: 7.5.322.0 ModName: msvcr71.dll ModVer: 7.10.3052.4 Offset: 00002eee Og Ja.. Klokke og dato står riktig,
el_cash Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Tja, det ser faktisk ut til at du har det samme problemet som jeg har. Lurer på om ikke MS har sendt ut en versjon som føkker opp...
ikkeeksisterendebruker Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 På Microsoft sine hjemmesider står det at: The error was likely caused by: Win32/Small.CA Solution: Perform a Full Service Scan using Windows Live Safety Center Men den er selvfølgelig ute av drift
tuxerator Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Du kan jo alltid bruke en annen klient som takler MSN protokollen i mellomtiden. Gaim er et godt alternativ til MSN Messenger, men det løser ikke problemet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå