Gå til innhold

Hjelp til perfect dark zero


huggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Snu deg rundt, ta til venstre og kjør inn i en tunell.

Kjør fremover til du kommer til et gult forcefield - rundt hvert av disse er det noen chips som du må skyte med EMPen din. Første forcefield er de på høyre og venstre side, field #2 er det en i taket.

 

Du kan umulig ha prøvd veldig hardt om du har blitt stuck alt, dog ;)

Lenke til kommentar

hehe det er veldig ofte jeg må vente til de pilene kommer selv, men det gjør ikke mye.

 

 

Hei,på Mission 00 (det følrste ) skal man vere en sånn liten robot! hva skal jeg gjere da ?

 

Det du skal gjøre er å kjøre roboten rett frem og så tar du til venstre og i enden er det en liten tunnel som du skal følge. I tunnelen er det et laserstråler som nekter deg videre fremgang så du må kjøre litt tilbake i tunnelen og og se til venstre og høyre. Der er det 2 gule "bokser" som da er hovedspenningen til strålene. Trykk RT når du sikter på dem og så kan du kjøre videre. følg tunnelen til du kommer til nok et strålefelt hvor da den gule boksen sitter i taket litt bak der. Når du er ute følger du bare veien rett frem og trykker RB når du er ved den blå core strålen. Så blir du Joanna igjen

Lenke til kommentar

syntes selv at PDZ var "uoversiktelig" og "dårlig konstruert" de første gangene jeg spilte det men nå digger jeg det :p. Det er bra med "pilene" men som sagt kommer dem alt for sent noen ganger :p.

 

Håper du fikser pdz :) må bare informere deg at sistebrett er utrolig vanskelig på singel perfekt dark agent eller hva det heter.

Lenke til kommentar
hehe det er veldig ofte jeg må vente til de pilene kommer selv, men det gjør ikke mye.

5475180[/snapback]

Faktisk gjør det mye for min del. Det er bevis på dårlig spilldesign. Og er veldig irriterende. Kommer aldri til å spille det igjen på høyere vanskeliggrad. Rare har gjort en ytterst dårlig jobb.

 

Kanskje dette blir mitt første spill som jeg selger fra meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...