Gå til innhold

Hvilke mobiler har du hatt ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

De to første jeg hadde kan jeg ikke huske modellbetegnelsen på, var iallefall en Ericsson (lånte av min bror) og senere en Motorola. (fikk til jul, ble stjålet 2 mnd senere)

 

Ellers har jeg hatt Nokia 3210, 3410, 6230, 6680 og nå 6270. Har egentlig mer lyst på 6233, min nåværende 6270 er så skranglete i fisken. :(

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Oi, å skulle liste opp alle telefoner blir ikke lett. Skifter gjerne telefon oftere enn enkelte skifter sokker... På 1 måned har jeg skiftet 3 ganger, blir aldri fornøyd :D

 

1. En Motorola StarTac hette den vel, første telefonen jeg hadde, i 1994.

2. En Sony sak, i 1995, den kanskje beste telefonen jeg har hatt, og imponerende tynn med tanke på at det er 11 år siden, og tålte alt, til og med å ligge å plaske i Cola i ett par timer, påslått...

3. Så begynner det som er vanskelig å huske, ett par gamle Ericsson som jeg ikke husker modellbetegnelse, kan det ha vært GH318 eller.no? Har også hatt, og har fortsatt liggende i ett skap en Ericsson R320, den med stor skjerm, på linje (nesten) med Nokia's Communicatorer rundt årtusen skiftet. Ericsson T18 husker jeg også.

4. Har hatt aller mest av Nokia: 7110, 5110, 3210, 3310, 3330?, 7650, 3650, 3230, 6680, 7710 (Hvorfor måtte jeg miste den fantastiske telefonen i do....), 6280, N80 i forrige uke, og nå har jeg N91.

5. Har også hatt diverse Siemens, som MC60 og så videre, telefoner som har gjort så lite inntrykk at jeg ikke husker modellbetegnelser.

6. Sony Ericsson: T610, T630 (Flott telefon som jeg fortsatt bruker daglig), P910i, w8000i.

7. HP iPAQ h6340

 

Det er sikkert utelatt noen telefoner, men neppe noen viktige :!: . Har egentlig bestemt meg for at det neste blir en Qtek 9000 / i-Mate JasJar.

Endret av Road2Hell
Lenke til kommentar

Den første kjøpte eg i 1992, nokon har eg hatt lenge, andre har eg bytta etter kort tid.

 

1. Motorola, huskar ikkje namnet men brukte 900 nettet

2. Nokia, huskar i namnet men brukte 450 nettet

3. Ericsson, T18

3. Nokia 8210

4. Nokia 8850

5. Sony Ericsson T610

6. Siemes M65

7. Nokia 6260

8. Sony Ericsson W810i

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

1. Nokia 1610

2. Motorola 160

3. Nokia 5110

4. Siemens m35

5. SE t65

6. Siemens c55

7. Siemens m55

8. Siemens cx65

9. LG 5100

10. Motorola e398

11. SE k750

12. Siemens ef51

13. Nokia 6131

 

Var mest fornøyd med lg'en, og k750. Minst fornøyd med e398'ern, som er søppel, og ef51. Skulle ikke vært lov å sette den skjermen i en telefon i dag.

 

Edit: glemte se t65

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

Min første mobil var nok en Motorola V2288. En nok så spesiell telefon, med sine sære utskiftbare gummideksler, som man liksom "tredde nedpå" telefonen :whistle:

FMradioen veide mye opp for det, og var til god hjelp i mang en kjedelig skoletime på vgs.

 

Etter det ble det en Motorola V50, som forøvrig hadde både voice dial og coice call. En skikkelig konge telefon da den kom, mottok den før lansering, da jeg vandt den på nett fra Motorola :thumbup:

 

En annen hardhaus av en telefon må være min gamle Sony Ericsson T630, som har vært gjennom både bading i en innsjø, en tur i såpevannet under oppvasken etter en middag, og i saltvann under en badetur med klær. Telefonen ble tørket godt etter samtlige tre uhell, og fungerer som ved et lite under fremdeles. Nå lever den sitt liv som jobbtelefon nr 2.

 

Siste anskaffelse er en riktig kjempe, som knuser det meste annet, både i størrelse og briefe-faktor. :tease:I-mate JasJar, også kjent under navn som Qtek 9000, O2 XDA Exec og T-Mobile MDA IV, er en skikkelig fullblods 3g-telefon & PDA som har "alt". Den kjører winmobile5, og med både wifi & 3g, og ikke minst et skikkelig qwerty-tastatur, er den en perfekt erstatning for både telefon, bærbar og medieavspiller.

Prisen er om enn "litt" stiv. Du skal virkelig ha skikkelig bruk for alle funksjonene i denne telefonen for å kompansere for den høye prisen. Har du ikke det, se deg om etter en rimeligere telefon. Selv importerte jeg min fra england gjennom firmaet for å få den litt rimeliger enn i Norge ved lanseringstidspunktet.

Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...