Gå til innhold

Her er 2 bilder jeg gjerne vil dere skal si noe om


cmi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var jo 2 (og et halvt) helt ordinære bilder så langt jeg kan se...

 

Konstruktiv kritikk:

 

Bildet med den store båten ser ut til å være noe skjevt. Ellers synes jeg det var litt kjedelig. En stor båt. Thats it, liksom. Skulle kanskje sett på andre vinkler du kunne tatt bildet fra, eller valgt et annet utsnitt f.eks?

 

Bildet med huset er for såvidt greit nok, men likte ikke beskjæringen nederst på bildet. Tror bildet hadde blitt bedre om du hadde tatt med mer av vannet (hele båten). Det er også slik at bilder med hovedmotivet i sentrum gjerne blir litt kjedelige...

 

Stå på videre :-)

 

Mvh

Fready

Lenke til kommentar

Jeg er litt redd for å bli sett på som en grinete liten drittunge, men here goes:

 

Bildene bærer litt preg av lite forarbeid, og kommer ut som typiske turist-bilder, der man simpelthen dokumenterer det man selv har sett på reisen. Elementene er ikke noe særlig spennende, og beskjæringen på Vaske-Bakke-huset fungerer ikke nederst.

Lenke til kommentar

Det virker ikke som om den gjennomsnittlige borger kommer til å få noen glede av dette huset. Dette bildet viste ikke så veldig mye da, ville hatt en annen vinkel fordi trærne er i veien. Et greit mimrebilde i familiealbumet, men synes ikke det gir mange poeng rent fotografisk. Fine farger rundt huset som kunne utnyttes bedre ved å beskjære bildet i ettertid eller helst i selve fotograferingen.

Båtbildet er dessverre tatt under et flatt lys, er det midt på dagen? Dessverre overeksponert i store deler av bildet. Synsvinkelen du har anvendt gjør dessuten bildet alt for statisk, det er ikke noe rom i fartsretningen, den står heller ikke godt fram i bildet da den går inn i den overeksponerte bakgrunnen. Gir heller ikke mange poeng rent fotografisk. Jeg var der og så en båt. Greit nok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...