Gå til innhold

Fra Windows Messenger 4.7 til MSN Messenger 7.5


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette er kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg lurer på om "Windows Messenger" og "MSN Messenger" er to forskjellige navn på det samme programmet? Jeg har i alle fall "Windows Messenger 4.7" installert på min maskin, men ønsker å skifte til "MSN Messenger 7.5". Snakker vi da om en oppgradering? Og er det i så fall nødvendig å avinstallere "Windows Messenger 4.7" før jeg installerer "MSN Messegner 7.5"?

 

Håper noen kan hjelpe meg med svar på dette.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Dette er kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg lurer på om "Windows Messenger" og "MSN Messenger" er to forskjellige navn på det samme programmet? Jeg har i alle fall "Windows Messenger 4.7" installert på min maskin, men ønsker å skifte til "MSN Messenger 7.5". Snakker vi da om en oppgradering? Og er det i så fall nødvendig å avinstallere "Windows Messenger 4.7" før jeg installerer "MSN Messegner 7.5"?

 

Håper noen kan hjelpe meg med svar på dette.

 

:)

5472941[/snapback]

 

Det er ikke samme program. Har installert MSN messenger 7.5 selv om jeg har den orginale versjonen av windows messenger selv om jeg ikke bruker den.

Lenke til kommentar

window smessenger er en annen IM klient som bruker samme im nettverket som MSN messenger.

 

du trenger ikke og gjøre noe med windows messenger, men jeg vil anbefale deg og gå på innstillinger og slå av automatisk oppstart av windows messenger.

 

det er bare og legge in msn messenger 7.5

vil også anbefale deg og legge in msn plus og stuffplug NG.

samt fjerne litt reklame på msn med a-patch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...