Gå til innhold

hjelp til nye heatset!


Anbefalte innlegg

Jeg trenger headset som kan ligge under 1000kr!! jeg ville helst tenke meg rundt 6-800kr ville vært greit. Jeg har en iRiver - iGP-100 og bruker forleden KOSS Porta Pro(bruker KOSS Plugger også! Er krav stor på lyden). Personlig synes jeg den gir alt for mye lyd til naboen enn det jeg får. Vil ha noen som er lukket og har god bass. Om den er trådløs eller ikke spiller ingen rolle. Skal bruke den til iPod Nanoen min og iRiveren min.. Takk og bukker på forhånd... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig at Koss PortaPro ikke er lukket. Personlig synes jeg ikke de låter noe bra heller. Altfor mye loudnessfaktor ute å går der, synes nå jeg. Synes man mister mye detaljer i musikken på bekostning av den overdrevne bassen.

 

Så om dette er ditt lydideal, kan jeg ikke hjelpe deg. I den prisklassen får du uansett ikke noen kremhodetelefoner, men var jeg deg, ville jeg uansett sjekket ut den stickyen øverst i kategorien du nettopp postet i.... Veldig bra! Her er link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=378481

Endret av Knottpøbeln
Lenke til kommentar

har et sett Sennheilser HD-555. Bruker de daglig. De er lette og fine å ha på. blir litt sliten etter 3-4 timer i strekk, men det kan også ha noe med musikken jeg spiller... :innocent:

Disse er egentlig ikke en helt lukket konstruksjon, da det er perforerte plate ("luftehull") på baksiden. gir et litt mer åpent lydbilde imo.

 

Generellt sett fantastiske hodetelefoner til prisen. Har du anledning, så går du i noen butikker og ber om å få prøve noen hodetelefoner og ser hva du liker selv.

Lenke til kommentar

Vil anbefale noe annet enn Koss Portapro da disse ikke er de beste lenger fordi andre merker tar over markedet. Portapro kommer snart med støydempere på, noe ala det Sennheiser allerede har utviklet på sine vet jeg. Var på HI-FI senteret forleden å testet det hoteste fra AKG. De er lukket og spiller VELDIG klart, ikke den samme brumlinga som portapro leverer. De koster 395 og er absolutt verdt prisen. Mere info kan du lese her:

 

AKG høretelefoner

Lenke til kommentar
Vil anbefale noe annet enn Koss Portapro da disse ikke er de beste lenger fordi andre merker tar over markedet. Portapro kommer snart med støydempere på, noe ala det Sennheiser allerede har utviklet på sine vet jeg. Var på HI-FI senteret forleden å testet det hoteste fra AKG. De er lukket og spiller VELDIG klart, ikke den samme brumlinga som portapro leverer. De koster 395 og er absolutt verdt prisen. Mere info kan du lese her:

 

AKG høretelefoner

5487267[/snapback]

 

fy flaten de var stygge :!:

Lenke til kommentar
Vil anbefale noe annet enn Koss Portapro da disse ikke er de beste lenger fordi andre merker tar over markedet. Portapro kommer snart med støydempere på, noe ala det Sennheiser allerede har utviklet på sine vet jeg. Var på HI-FI senteret forleden å testet det hoteste fra AKG. De er lukket og spiller VELDIG klart, ikke den samme brumlinga som portapro leverer. De koster 395 og er absolutt verdt prisen. Mere info kan du lese her:

 

AKG høretelefoner

5487267[/snapback]

 

fy flaten de var stygge :!:

5507364[/snapback]

 

:dontgetit:

 

Geniale hodetelefoner, har dei sjølv.

Synes dei låter veldig bra til prisen. Er absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar
Vil anbefale noe annet enn Koss Portapro da disse ikke er de beste lenger fordi andre merker tar over markedet. Portapro kommer snart med støydempere på, noe ala det Sennheiser allerede har utviklet på sine vet jeg. Var på HI-FI senteret forleden å testet det hoteste fra AKG. De er lukket og spiller VELDIG klart, ikke den samme brumlinga som portapro leverer. De koster 395 og er absolutt verdt prisen. Mere info kan du lese her:

 

AKG høretelefoner

5487267[/snapback]

 

fy flaten de var stygge :!:

5507364[/snapback]

 

De ser ikke så aller verst ut i virkeligheten, de minner endel om portaproene ihvertfall, samme bøyleprinsipp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...