Spykar Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Hei jeg har ikke peiling hva som skjedde men plutselig så har størrelsen på bildene i mappene der jeg vil ha "vis som miniatyr" blitt større jeg har lagt ved to bilder som viser hvordan jeg vil ha den ( altså liten størrelse) og hvordan det ser ut nå... håper noen forstår hva jeg mener... er det noen som vet hvordan å gjøre miniatyr bildene i en mappe mindre? takker for svar! Endret 21. januar 2006 av Spykar
Spykar Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 yup har vært innom der å sjekka, finner ingenting om akkurat "miniatyrbilder"
TCi Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Du kan ikke gjøre miniatyrbildene mindre i XP. Det kommer i Vista senere i år. Om jeg tolker problemet riktig, så blir mappene større pga. at mappene inneholder bilder, som da fører til at ikonene blir større. Ikke noe å gjøre med. Du kan velge "Tiles" istedet kanskje, men det er vel ikke ønskelig. EDIT: Nå ser jeg at jeg ikke la merket til det andre ikonet som var mindre. Veldig rart. Du kan muligens renske ikoncachen i Windows... Last ned Tweak UI som er den del av Powertoys. Den kan muligens fikse det. Endret 21. januar 2006 av TCi
LuftWaffel Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 I Tweak UI kan man sette størrelsen på thumbnails.
Spykar Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 (endret) ok.. skal prøve den så får jeg håpe det funker Edit: OK... lasted ned "Tweak UI"... og har fått fikset størrelsen på "thumbnail"- viewen... takk til TCi og LuftWaffel for hjelpen :!: Endret 21. januar 2006 av Spykar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå