Gå til innhold

Kjøp via internett

Pepsi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt pc hos Dell??

Hvordan fungerer det med betaling, levering etc?

Er fortsatt skeptisk til de greien der, så jeg tar i mot alle erfaringer med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen Pepsi! Dell hva?!

Har selvfølgelig(?) ikke handlet fra Dell, men handler MASSE på nettet. Filmer, 2 Mac'er, TV, Bøker, symaskin(!) (ikke til meg :wink: ).

Har ALDRI hatt skikkelig trøbbel, men noen ganger KAN det ta litt lengre tid enn man ønsker.

Skrevet

Kjøpte bærbar pc hos Dell for en måneds tid siden. Valgte å betale med VISA. Alt gikk helt smertefritt, og jeg kunne hele tiden følge status for bestillingen på Dells hjemmeside. Pcen ble levert på døra med fraktselskap. Det hele tok under 2 uker, og det inkluderer bygging av PCen og frakt fra "hvornådenblebygd". Et eller annet sted i Europa regner jeg med.

Skrevet

kjøpte min første "moderne" pc fra Dell. August 1995.... Pentium 120, 32 MB RAM og 1 GB hd...4X CD rom...mmmh..det var gosaker det...bodde på internat da...feteste PCen på skolen..ingen som kunne måle seg!!!....

Det å i det heletatt stille spm ved DELL sin seriøsitet er litt dumt da....man skal ha mye guts for å sette opp DELL.COM om alt var for å stjele penger...hadde ikke akkurat lønt seg.

AKIRA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...