Tandstad Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Satt og installerte windows media center edition 2005 norsk(ja den er kjøpt) Fekk forespursel om å setje inn servicepack 2 cd under installasjonen, men denne fann eg ikkje i coveret? Er 4 cdar i det originale coveret, men ingen som stend det på. Trykte då på avbryt, og kom meg inn i windows. Men det virkar som alt manglar. Kan ikkje installere eit einaste program(kjem ein error pga ikernel.exe, rpc error elns). Nokon som he tips? Skal det følge med meir enn 4 cdar?
efikkan Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Prøv å innstallére på nytt, men no prøver du de tre andre cdene når du får spørsmålet.
Jankee Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 servicepack2-cden er windows MCEcd nr 1. Altså den du starta installasjonen med. Denne cden inneheld også .net-framwork og ein del anna "snæks" du trenger for å innstallere. Kvifor dei har lagt det på cd1 og ikkje på cd 2 er over min fatteevene. .net 1.1 trenger du for å begynne å innstallere rollup2 (cd nr 3) og påfølgande norsk oppgradering til MCE (cd 4) Been there done that
Tandstad Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Hadde ikkje orka å funne filbana til ei fil som heiter "iedw.exe" på den cden vel? Eg prøvde såklart med å kun skrive d:, og det funka ikkje. Hadde vore verdt gull om du kunne gjere det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå