Gå til innhold

Hvordan få Expert Engineer Badge ?


Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har klart å få Expert Engineer Badge ? I så fall hvordan klarte dere det ? Har dere noen gode tips ?

 

Jeg slet skikkelig med å få Veteran som kun krever 10 repair points IAR og så må man ha 25 points IAR for å få Expert. Virker særdeles vanskelig. Må vel finne meg en server med runder som varer lenge og håpe på at det er noen ivrige spec-ops som hele tider ødelegger arty, uav osv.

 

BF

Endret av Breiflabben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med å reparere i Black Hawk'en er at det skal mye til for å få et repair points i motsetning til Commander hardware som repareres. Får alltid et repair points når jeg fikser arty, uav osv. I Black Hawk'en føler jeg at jeg skrur og skrur og skrur....uten at jeg får poeng. Føler ikke at jobben min som ingeniør blir nok verdsatt :)

 

Synes det skal for mye til for å få repair points for å reparere kjøretøy i spillet.

 

BF

Lenke til kommentar

Alliere seg med en venn kunne vært kjekt, altså sørge for at han hele tiden sprang det.

 

Om dette regnes som pointfarming, vet jeg ikke, men.

Ellers så har du muligheten til å knuse en Vodnik/Hummer, og sitte i baksetet og reparere, men du blir raskt kicket/bannet om noen ser deg.

 

Edit:

Enig med Breiflabben, mer poeng til engineer!

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Alliere seg med en venn kunne vært kjekt, altså sørge for at han hele tiden sprang det.

 

Om dette regnes som pointfarming, vet jeg ikke, men.

Ellers så har du muligheten til å knuse en Vodnik/Hummer, og sitte i baksetet og reparere, men du blir raskt kicket/bannet om noen ser deg.

 

5465955[/snapback]

 

Har også tenkt på å alliere meg med en venn, men synes det blir helt feil.

Når jeg prøvde å få Veteran så lå jeg forøvrig bare og ventet på at Spec-Ops'ene skulle komme og sprenge hardwaren vår (Mashtuur). Dette er jo selvfølgelig også helt feil ettersom det sett fra laget sin side hadde vært best om jeg hadde knerta dem før de sprengte utstyret.

 

BF

Lenke til kommentar
Problemet med å reparere i Black Hawk'en er at det skal mye til for å få et repair points i motsetning til Commander hardware som repareres. Får alltid et repair points når jeg fikser arty, uav osv. I Black Hawk'en føler jeg at jeg skrur og skrur og skrur....uten at jeg får poeng. Føler ikke at jobben min som ingeniør blir nok verdsatt  :)

 

Synes det skal for mye til for å få repair points for å reparere kjøretøy i spillet.

 

BF

5465953[/snapback]

 

det er fordi du får ett repair point pr 100% repair..ettersom commander hw "alltid" er 100% ødelagt når du kommer og skal fikse, så får du automatisk 1 poeng for hver fix.

på en blackhawk vil du aldri få 100% fix på en gang (for ellers ville du dø), men si en 80% fix...neste gang du fikser 20%, får du poeng og counteren resettes.... men tilgjengeligheten på fix "fraksjoner" er hyppigere i en blackhawk, ettersom det er en magnet for fiendlig ild, i motsetning til commander hw, som, hvis du er uheldig, fi aldri engang kommer bort til (hvis teamet ditt sparker rumpe f.eks.)

Lenke til kommentar

Skyte på båten, fikse, skyte på den, fikse, skyte/fikse...sålenge du sitter i båten mens du fikser...

 

Funker fint til å få poeng det, hvis du får stå halvveis i fred med en supply crate i nærheten...sleipt som faen? ja...men det funker hvis du virkelig VIL ha den badgen uten å fortjene den...(sier ikke at w00tson har gjort det slik, men det er vel den enkleste måten) selv har jeg ikke vet. engang enda :/

Lenke til kommentar
Skyte på båten, fikse, skyte på den, fikse, skyte/fikse...sålenge du sitter i båten mens du fikser...

 

Funker fint til å få poeng det, hvis du får stå halvveis i fred med en supply crate i nærheten...sleipt som faen? ja...men det funker hvis du virkelig VIL ha den badgen uten å fortjene den...(sier ikke at w00tson har gjort det slik, men det er vel den enkleste måten) selv har jeg ikke vet. engang enda :/

5466766[/snapback]

Hva skal en med den supply craten??

 

Om en vil ha det på ærlig vis: kjør rundt som engineer i apc/tank og få en medspiller til å gjøre det samme. Har fienden litt aggressive anti-tank spillere så får en godt med repairpoeng. Dette er en oppskrift som krever perfekte forhold (300 tickets server med få spillere og en viss n00bhet hos motstanderene). Unngå brett med bombefly, er ikke så mye å fikse på etter en F-15 har vært på besøk :\ Egentlig alt for mye stress, siden det tar evigheter å få det til å klaffe, gjorde ihvertfall hos meg :(

 

Nå, til "jukset". Fushee pass, ta en jeep og la den vandre, eh, nei, kjør til båtene. Skyt på båt med jeep til båten ryker. Sett deg i båt og fix den. Repeter til du har 25 repair points.

 

Expert Engineer er egentlig umulig å få på normalt vis, om en ikke har ganske så mye flaks. Dice burde ha jekket den ned litt eller gjort det lettere å få repair points.

Lenke til kommentar
supply crate = ammo til våpenet...du kan selvsagt oppta en jeep til samme formålet å unngå resupply...men i min erfaring er det alltid en idiot som stikker av med biler hvis man tilfeldigvis hopper utav for å drepe en fi i nærheten eller fikse jeepen...

5466955[/snapback]

Aha.. men det vil vel ta evigheter å skyte i stykker en båt med vanlig våpen? Unntaket blir vel PKM, men da er en jo sin egen supply crate :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hørte at dette skulle funke, men det er litt vel mye på kanten til statpadding.

 

Kjør et AA-vehicle halveis ut i vannet sett deg i plass to og reparer.

Lenke til kommentar

De av oss :) som har tatt Veteran (10 repair points IAR) på "redelig" vis vet at det er vanskelig. Jeg endte opp med 8 og 9 poeng flere ganger før jeg klarte 10 p. 25 poeng IAR virker fullstendig uoppnåelig - står ikke i still med andre gull-merker som f.eks. de spm krever 40 kills på en runde. Dette er selvfølgelig vanskelig, men absolutt ikke uoppnåelig. First Aid (25 heal points) og Resupply (25 ammo points) er også vesentlig enklere enn engineer.

 

Takk for alle svar !

 

BF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...