Gå til innhold

Har MSN virus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Har fått et problem med msn. Var dum nok til å åpne en link en kompis sendte, og fikk alt faenskapet selv. Ofte når jeg logger meg på msn, sendes det automatisk en link til alle påloggede kontakter. Har søkt hele maskina med nis 06, men finner ingenting. Noen andre som har hatt dette ?

5463955[/snapback]

Hva søker du med a?

 

bruk hitmanpro se om den finner noe.

 

 

hentes på http://www.hitmanpro.nl

Lenke til kommentar
MSN messenger HAR ikke virus med mindre du har en falsk kopi av den, som f.eks. 8.0, som vistnok skal blir spredt som ett virus, siden folk jubler og tror de har funnet 8.0 Beta ol.

Men MSN er ypperlig til å SPRE virus med  :hm:

5464503[/snapback]

 

Nei, jeg veit at msn ikke har noen virus.. Som nevnt ovenfor var det jeg som var dum nok til å åpne en link.. :(

Lenke til kommentar
MSN messenger HAR ikke virus med mindre du har en falsk kopi av den, som f.eks. 8.0, som vistnok skal blir spredt som ett virus, siden folk jubler og tror de har funnet 8.0 Beta ol.

Men MSN er ypperlig til å SPRE virus med  :hm:

5464503[/snapback]

 

Sant det...MSN har ikke virus i seg selv, men sprer det! Har kommet over det at du får en ms-dos fil fra folk på lista. DET er VIRS! Ikke åpne. Men så er det det at det er ganske mange noobs på msn, så det er ikke alle som vet at det er et virus. Dermed sprer det seg raskt.

Lenke til kommentar
MSN messenger HAR ikke virus med mindre du har en falsk kopi av den, som f.eks. 8.0, som vistnok skal blir spredt som ett virus, siden folk jubler og tror de har funnet 8.0 Beta ol.

Men MSN er ypperlig til å SPRE virus med  :hm:

5464503[/snapback]

 

Sant det...MSN har ikke virus i seg selv, men sprer det! Har kommet over det at du får en ms-dos fil fra folk på lista. DET er VIRS! Ikke åpne. Men så er det det at det er ganske mange noobs på msn, så det er ikke alle som vet at det er et virus. Dermed sprer det seg raskt.

5464633[/snapback]

 

hehe, ja.. Tenker du på "Blaster" viruset? :p.. Mange som hadde det ganske gøy for lenge siden med de..

Lenke til kommentar
Har hatt det, men blaster kan også komme hvis man er på lan uten Sp2, det er dritt. Da får du jevnlig beskjed om at pcen skrur seg av. J***lig irreterende.

 

BTW: Kommer du over dette er det bare å trykk kjør->shutdown -a

5469673[/snapback]

 

Ja, det funker.. Men man kan konfigurere det til å legge seg i oppstarts mappa, og det finnes de som ikke er lure nok til å sjekke den :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...