Gå til innhold

PNG Ikoner For PC Spill Og Programmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan.

Jeg lurer på om det er noen av dere som vet på hvilken internettside jeg kan få tak i PNG ikoner for PC spill og PC programmer?

Jeg tenker på sånne PNG ikoner som er i størrelsen 256x256 i resolution, og som kan brukes sammen med ObjectDock programmet.

Og jeg trenger PNG ikoner til disse spillene f.eks:

Need For Speed Most Wanted

Quake 4

Fallout Tactics

Final Fantasy VII og VIII

Også trenger jeg PNG ikoner for disse PC programmene f.eks:

BitComet

µTorrent

Fairuse

Så jeg håper dere kan gi hjelpe meg med å finne internettsider hvor jeg kan finne PNG ikoner til de nevnt over her :D

:dribble: Hilsen Tom-Helge :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel litt crappy. Et windowsikon er jo 64x64. Å oppskalere det til 256x256 tror jeg ikke blir spesiellt pent.

Ta heller et pent utsnitt av et skjermbilde, eller et promobilde og bearbeid det litt...

-C-

Skrevet
Ok, takker for svar. Men jeg vet at det finnes sider som har ferdiglagde PNG ikoner, siden jeg har vært over en sånn side før, men det er lenge siden

5488065[/snapback]

enten få tak i fansite kits...eller bare google

Skrevet (endret)

Crystal SVG settet er vel noe av det peneste av ikoner som er laget imho. Usikker på hvor høy oppløsning du får på de men.

<GOOGLE>Crystal SVG</GOOGLE>

EDIT: Beklager, ignorer meg :) Tidlig på morran. Husket ikke at du skulle ha ikoner til spill ;) Lar innlegget og linken ligge uansett hvis andre er interessert.

-C-

Endret av ChristianW
Skrevet

Terminator 3, hvis du har vært inne på en sånn side før så er det vel bare å google seg fram til den igjen?

Skrevet
Crystal SVG settet er vel noe av det peneste av ikoner som er laget imho. Usikker på hvor høy oppløsning du får på de men.

<GOOGLE>Crystal SVG</GOOGLE>

EDIT: Beklager, ignorer meg :) Tidlig på morran. Husket ikke at du skulle ha ikoner til spill ;) Lar innlegget og linken ligge uansett hvis andre er interessert.

-C-

5488602[/snapback]

Takker, jeg fant noen av de png ikonene jeg skulle ha, men jeg mangler fortsatt noen av dem jeg vil ha :)

Terminator 3, hvis du har vært inne på en sånn side før så er det vel bare å google seg fram til den igjen?

5488671[/snapback]

Joda, men jeg var ikke helt sikker på hva jeg skulle søke etter på google :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...