Gå til innhold

Google AdSense, noe lignende?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hei,

 

jeg har en hjemmeside/forum (signatur), og jeg bruker AdSense til å prøve og skaffe meg penger. Mest for gøy, har tjent 0.23 USD (Mye...), men siden de kun betaler når du kommer over 100 dollar, kommer det til å ta "litt" tid!

 

Så litt på Tradedoubler, så ganske greie ut. Men men.

Så jeg lurte på om dere hadde noen tips til andre AdSense lignende programmer. Har hørt tålig negative ting om Tradedoubler, så jeg er usikker...

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antall klikk på reklamen du legger på siden din.

 

Tradedoubler er som oftest at du tjener om noen kjøper via reklamen på siden din. Er ikke så mange som betaler kun for klikk lenger.

 

Men for en liten side, blir det der ikke store inntekstkildene for deg. Hvis HW hadde noe lignende, ville det sannsynligvis ikke vært store greiene å tjene på det heller, så du forstår kanskje det jeg mener?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Da blir siden ødelagt, iom. at den er bygget opp medberegnet reklame-elementer.

5471014[/snapback]

Nei, snynes alt ser helt flott ut jeg. Har aldri at problemer med websider pga. det.

5471034[/snapback]

Bruker ads på forumet, http://joomla.medspan.info/forum/index.php, her finner jeg alt jeg trenger og vite om ads til forumet. (SMF). Det kommer mer etterhvert... Har akkurat lastet opp MODx som hjemmeside program (det er litt tregt), og skal muligens legge til ads der også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...