c-NOfx Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 er det mulig å få helt klart bilde på tven når jeg kobler fra pcen?
phax Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 er det mulig å få helt klart bilde på tven når jeg kobler fra pcen? 5462780[/snapback] selvsagt.. har kjempeklart bilde på min 37" lcd tv oppkoblet via vga. hvilken tv, og hvordan har du koblet? er det en "vanlig" crt tv så vil bildet bli litt tåkete naturligvis, men til filmbruk burde det funke flott det.
JohndoeMAKT Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 For å få optimalt bilde på en CRT TV burde du finne ut om du kan bruke et RGB signal ut av ditt skjermkort i stedet for å bruke composite/S-Video. Mastiff nevnte plasser du kan kjøpe VGA->RGA-SCART kabel til noen kort i en av sine artikler om HTPC.
HKS Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Faktisk får du S-Video som er minst like bra som den RGB-SCART kablen... ASUS sine GeForce 6600-serie (det er de jeg har erfaringer med) har veldig god kvalitet på S-Video. Bedre enn jeg klarte å få til fra et X700 kort med RGB-SCART og timesvis med frustrerende PowerStrip-filking
c-NOfx Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Jeg har koblet fra s-video i pcen og til en scart i tven. det er en crt tv og pcskjerm. merket på tven er dantax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå