Gå til innhold

Athlon XP og 166mhx FSB


Magic

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på om det er noe som helst problem å kjøre en Athlon XP 200+ (ulåst) på 166mhz fsb med 5x multiplier? Trenger jeg mere kjøling for dette eller er det "så og si" trygt? Jeg har en kassetemparatur på mellom 25 og 35 grader og kjøleren min er en GlacialTech Igloo 2320. Ingen hardcore OC kjøler, men holder den? Og tror du jeg trenger å øke volten på prosessoren?

 

Takk for svar.

 

PS: Det ville vært kjempefint om du kunne mailet meg svaret på: [email protected]

 

TAKK IGJEN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint.

 

Igloo 2320 er spesifisert til å klare 2600+.

 

Jeg vurderer også å kjøpe meg GlobalWin FSP82, da jeg er litt skeptisk til ukjente merker som GlacialTech(i alle fall ukjent for meg:))

 

FSP82 er spesifisert til XP2600+ og oppover. Den er 30dB, noe som er ganske støysvakt...

 

MVH

 

Fredrik

Lenke til kommentar

Hei.

 

Glacial iglo pro 2320 er en grei kjøler. Fungerer fint på min xp2000+ som ligger fint på 45 grader celsius. Jeg brukte også det termal compoundet som ligger på kjøleren fra produsent. Fungerer utmerket og vill tro du kan bruke den glatt optil xp2600. Tempe er ikke kritisk får noen å 70 grader. Lykke til med overklokkinga da :smile: (de broene man må kortslutte er så små at jeg ga opp... he he he).

 

Mvh knutern_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...