Gå til innhold

Det var du!!!

FpsStu

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag sitter jeg her og skal installere RA2 på min k6-2 data, men så avbrytes installasjonen pga lite plass igjen på min phønnie 11gb Hd... Jeg leter febrilsk etter noe å slette... Men nei... ingenting... Jeg gir opp og går inn i Kazaa og hører på musikk, leter i mappene og finner rundt 790 eksemplarer av filen KaZaA update 1.7!!! Dette tok opp rundt en GB!!!! Jeg sletta alt og installerte RA2... Men hver gang jeg slår på Kazaa begynner den å downloade updaten, jeg prøver å installere updaten, men får code32... Hva skal jeg gjøre for å enten installere den eller slutte å laste ned den auto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke mye peiling på det, men vil tro det vil hjelpe å avinstallere hele programmet og så installere på nytt med full install av den nyeste versjonen.

Skrevet

Er totalt enig - det strider imot de nye retningslinjene - og en moderator bør bare scanne forum for å stenge slike tråder, da slipper vi fjortiss spam :smile:

Skrevet
Quote:

SineTwo skrev (2002-09-12 00:10):

Er totalt enig - det strider imot de nye retningslinjene - og en moderator bør bare scanne forum for å stenge slike tråder, da slipper vi fjortiss spam :smile:

Eg og er enig i at det burde forbys, Men moderatorene har vel nok å gjøre allrede. :grin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...