Gå til innhold

hjelp til ventrilo server!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp lasta ned vt server (2.1.2), men jeg kan ikke koble til selv, hva gjør jeg?

 

jeg har sjekka andre poster om vt server

og jeg har åpna porter

 

takker på forhånd

5459937[/snapback]

 

Sleit med det samme jeg også. Åpna porter i routeren slik som beskrevet, men det hjalp aldri.. Sorry, kan ikke hjelpe deg :no:

Lenke til kommentar

don't kill me if i'm wrong, men ingen kan koble seg opp til 127.0.0.1.. Det blir like håpløst som å koble seg til 192.168.1.254.. Er jo tusenvis av folk som deler den ip-adressen. Du må sette maskinen til statisk ip, og hente ip-adressen fra "MyIP" på ventrio.com.. Det er den adressen de skal koble seg til.. Du konfigurerer porter osv. i *.txt-filen som følger med..

Lenke til kommentar
hmmm....tror jeg fikk d til nå ja....takk for hjelpen

 

noen som hvet om det går ann å minimere det svarte vinuet til tray?

5472628[/snapback]

 

trenger du det da? det skal kjøre automatisk i bakgrunnen når du starter maskinen.

5472755[/snapback]

nei den gjør ikke det...det er ikke instalasjons fil...jeg må starte den på egenhånd

Lenke til kommentar

Ikke for å spame, men du er klar over begrensingene i VT? Se om du finner en eldre versjon hvor disse ikke er lagt inn. Husker ikke hvor langt tilbake du må.

 

Den største begrensiningen er at med dages versjon kan du kun være 4 (eller 8?) brukere samtidig inne. Men det løser enn ved å kjøpe VT. ;-) Obs nå var det ikke gratis lengre!

 

Elllller gå for TS som ikke har begrensninger. Og som fungerer utmerket. :)

 

TS er Teamspeak som du finner her: goteamspeak.com

Lenke til kommentar
Ikke for å spame, men du er klar over begrensingene i VT? Se om du finner en eldre versjon hvor disse ikke er lagt inn. Husker ikke hvor langt tilbake du må.

 

Den største begrensiningen er at med dages versjon kan du kun være 4 (eller 8?) brukere samtidig inne. Men det løser enn ved å kjøpe VT. ;-) Obs nå var det ikke gratis lengre!

 

Elllller gå for TS som ikke har begrensninger. Og som fungerer utmerket. :)

 

TS er Teamspeak som du finner her: goteamspeak.com

5505880[/snapback]

er VT 2.1.2 server jeg holder på med da :tease: ...viste det litt fra før(tror det står litt lengere oppe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...