Gå til innhold

Ti dager igjen til lønning... (HK,CPU og RAM)


AdiBajas

Anbefalte innlegg

Quote:


fondus skrev (2002-09-11 20:17):

er du en gamer, velger du AMD uten å mukke.


skal du ha den som arbeidstasjon (internett, ripping m.m), velger du Intel, muligens AMD.


husk at AMD har bedre ytelse på samme klokkefrekvens i forhold til Intel da :smile:



Skal bli intresant om amd har klart å gjøre noe med varmen på de nye cpu'ene som kommer senere dette året, Og ikke minst vifte støyen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-12 12:17, Kjetil Lura skrev:

Quote:


fondus skrev (2002-09-11 20:17):

er du en gamer, velger du AMD uten å mukke.


skal du ha den som arbeidstasjon (internett, ripping m.m), velger du Intel, muligens AMD.


husk at AMD har bedre ytelse på samme klokkefrekvens i forhold til Intel da



Skal bli intresant om amd har klart å gjøre noe med varmen på de nye cpu'ene som kommer senere dette året, Og ikke minst vifte støyen.

 

Hva fa** har viftestøy med AMD og gjøre? vifta bestemmer du da selv! Og amd er ikke så mye varmere som folk skal ha det til. Mine AMD 1800+ ligger på 40°C idle, og det er ikke noe varmere enn p4!

 

Kjøp AMD med en god og stillegående kjøler sier jeg!

Støy er ikke noe argument, fordi det bestemmer du selv. Varme er ikke noe argument pga p4 er like varm

AMD yter mer en P4, ergo AMD er det beste kjøpet!;)

 

Magnus

Lenke til kommentar

Jeg har også lurt på hvorfor AMD assosieres med støy...Men det er bare på dette forumet...Alle som har peiling vet at man kan ha god kjøling uten støy på AMD CPU'er.

 

Jeg har en Alpha 8045 med Papst-vifte og rheostat,kan stille den ned til jeg nesten ikke hører den og fortsatt ligger min TBird 1550 mhz med 1.85 volt på ca 48 grader full load.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...