Senshi Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hei, Dette gjelder ikke min CL77. Den går for full pupp.. :!: Men en annen PC jeg kjøpte til dama for noen måneder siden. Den har virket utmerket lenge inntil hele maskinen plutselig var DØD for 1 måned siden. Sendte den inn til reparasjon, og fikk den i retur. Maskinen var fortsatt død. Men startet merkelig nok når man ristet på den. Sendte den inn IGJEN. Fikk den igjen, og nå virker den LITT bedre, men skjermen blinker når jeg f.eks løfter den fra bordet og opp i fanget. Og av og til starter bare viftene, uten at den booter og det er helt svart skjerm. Nå skal jeg sende den inn for 3 gang. Har jeg noen rettigheter? Kan jeg kreve ny maskin eller noe sånt? Er dritt lei hele maskinen. Håper noen kan komme med noen gode tips. Mvh Senshi
Aykon Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Du kan vell se på "www.forbrukerportalen.no" Tror du kan heve kjøpet viss det har vore problemer med den 2 ganger. Men les innpå forbrukerportalen. Der får du vite hvilke rettigheter du har. Ha ein fine dag. =)
Ninjahamster Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Klarer de ikke å utbedre SAMME feilen 2 ganger, har du rett på nytt produkt når SAMME feilen oppstår tredje gang.
Senshi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Det var noe slikt jeg antok også, men var usikker på om dette bare gjaldt ved ny kjøp? Mvh Senshi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå