Gå til innhold

Ny ram til min pc: OCZ 1024MB Dual Channel Gold XT


tor_bjarne

Anbefalte innlegg

Hei igjenn! :)

 

 

 

Skal handle ny RAM til pcen, har oppgradert hele maskinen bortsett fra RAM, å den er nå over 2 år gammel. (Twinmos 2 x 512 brikker 3200) (Av de billigste)

 

Så jeg tenker på disse siden jeg klarte å få med meg et tilbud fra netshop!

 

 

OCZ

 

 

Noen med erfaring som vil tipse meg om fordeler og ting som har minus fremfor seg :innocent:

 

Synes de så litt tøft ut, men så er det ikke utsende som kommer til å bestemme for meg!

 

 

System: AMD 64 3700+ (San diego)

DFI Lanparty Ut SLI-dr Expert

Aopen Geforece 6600 GT

 

 

hvis dere trenger mer info si fra :cool:

 

Takk på forhond!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville være et skikkelig dårlig kjøp, siden du må sette ned hastigheten på RAMen slik at blir enda lavere enn den er nå hvis du skal bruke den sammen med de gamle. Du kan få 2x1GB RAM som er billigere og kan kjøres på høyere hastighet, og da har du plass til å sette inn mer seinere også.

Lenke til kommentar
Det ville være et skikkelig dårlig kjøp, siden du må sette ned hastigheten på RAMen slik at blir enda lavere enn den er nå hvis du skal bruke den sammen med de gamle. Du kan få 2x1GB RAM som er billigere og kan kjøres på høyere hastighet, og da har du plass til å sette inn mer seinere også.

5453069[/snapback]

 

 

Planlegger å bruke alle delene fra den gamle maskinen min inkl. ram brikkene til en ftp server, så skal bytte ut rammen ikke kjøre dem sammen :)

 

De OCZ brikkene der er et veldig bra kjøp.. ser ingenting galt i de..

5453099[/snapback]

 

Takk :)

 

Håper noen med litt erfaring ang. overklokking med disse brikkene sammens med mitt system kan si noe =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...