StarGazer Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 MMORPG.com har hatt sin årlige avstemming. 30.000 stemmer har blitt talt opp, og her er resultatene : Klikk meg
Loeve Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Føler på meg at det er mange EVE-fans som har stemt? Fikk aldri smaken for det spillet, er jo som å sitte på bussen i timesvis. Oppfordrer bare til endeløs grinding og masse venting.
Irons Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Føler på meg at det er mange EVE-fans som har stemt? Fikk aldri smaken for det spillet, er jo som å sitte på bussen i timesvis. Oppfordrer bare til endeløs grinding og masse venting. 5452441[/snapback] Som om ikke wow er evig grinding, er jo ikke så mye annet som er igjen ettet at det meste av pve instancer er klare. Grind more gear! Get more resistance! Need money to repair! *sigh*
Loeve Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Vel WoW har i hvert fall variert grinding. Eve har jo 100% monotont landskap.
Irons Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Det er mye mulig, har aldrig orka å teste eve Men merker at å spille min warrior til 60 samt farme det beste før mc og sånt, bare for å få enda litt bedre gear, slik at vi klarer mer som gir enda bedre gear etc etc. Begynner å tære litt. Manko på nytt kontent som gjør spillet mer interesant etc. Når de i tillegg legger til world events som krever at farmer deg blå (ahn'q) så blir jeg helt matt. Men har jo kost meg med min 50 dager played
kårekårelimihåret Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) World of Warcraft går i hvert fall i glemmeboken for min del den dagen PotBS blir sluppet. Endret 17. januar 2006 av kårekårelimihåret
Sponis Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 WoW blir hva du gjør det til, det er fult mulig å bli lvl 60 uten å grinde, vist du bare går inn for at du skal leve deg inn i og gjøre alle questene. Men problemet er at de fleste enten aldri gjør quester, eller så leser de ikke questloggen, men sjekker thott for kordinater.
genetex Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Gjør nesten aldri noe av det jeg, eller gjorde. Probleme er at når du er level 60, begynner grindingen/farmingen. Vil du bli blandt de beste i spillet, kan du drite i PvP. Da må du ha rikti gear. Rikti gear får du av å gjøre den samme instancen ofte om igjen og om igjen siden de itemsene du skal ha der, ofte ikke dropper. Jeg har slutta med wow nå, og herregud, det er herlig.
StarGazer Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Føler på meg at det er mange EVE-fans som har stemt? Fikk aldri smaken for det spillet, er jo som å sitte på bussen i timesvis. Oppfordrer bare til endeløs grinding og masse venting. 5452441[/snapback] EvE er et spill for voksne. Gjennomsnittalderen i spillet er mye høyere enn i WoW. Og spillet har et litt annet tempo ja, ting går litt langsommere men dette åpner igjen for mye mer dybde. Anngående det at det er bare EvE fans som har stemt det tror jeg ikke stemmer. EvE har vel nesten 100k accounts, mens WoW har 5mil. 50ganger mer. Og på wow boardet på mmorpg.com er det 50k poster, mens eve sitt har bare 10k, altså 5 ganger mer.
FJERNET111 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 "Eve er et spill for voksne", javel? Jeg er vel "voksen", men synes det var et passe kjedelig spill alikevel. Gjennomsnittalderen er nok lavere i WoW, men 45% av alle i den guilden jeg er i er over 19 år og da får man et litt bedre miljø.
StarGazer Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 "Eve er et spill for voksne", javel? Jeg er vel "voksen", men synes det var et passe kjedelig spill alikevel. Gjennomsnittalderen er nok lavere i WoW, men 45% av alle i den guilden jeg er i er over 19 år og da får man et litt bedre miljø. 5453796[/snapback] Med voksne så mener jeg folk som har litt mer tålmodighet. Spill som WoW og GW der er alt klart med engang du logger inn. Du vet hvor pvp er (i battlegrounds) og du vet hvor pve'en er (instancer) Mens i EvE så blir du sluppet ut i verdensrommet og stort sett overlatt til deg selv.
FJERNET111 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Med voksne så mener jeg folk som har litt mer tålmodighet. Spill som WoW og GW der er alt klart med engang du logger inn. Du vet hvor pvp er (i battlegrounds) og du vet hvor pve'en er (instancer) Mens i EvE så blir du sluppet ut i verdensrommet og stort sett overlatt til deg selv. 5453911[/snapback] Har personlig ikke tid til å bruke så mye tid på et spill, men det er vel noen som har det Spiller ikke spill som tar lang tid å komme i gang med av den enkle grunn at det tar opp for mye tid.
StarGazer Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Med voksne så mener jeg folk som har litt mer tålmodighet. Spill som WoW og GW der er alt klart med engang du logger inn. Du vet hvor pvp er (i battlegrounds) og du vet hvor pve'en er (instancer) Mens i EvE så blir du sluppet ut i verdensrommet og stort sett overlatt til deg selv. 5453911[/snapback] Har personlig ikke tid til å bruke så mye tid på et spill, men det er vel noen som har det Spiller ikke spill som tar lang tid å komme i gang med av den enkle grunn at det tar opp for mye tid. 5453959[/snapback] Men det gjør ikke WoW?
FJERNET111 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Men det gjør ikke WoW? 5453972[/snapback] Hehe har fullt opp med epics nå, så da trenger jeg ikke bruke like mye tid på det Har uansett bare spillt 2-3 ganger i uken hele veien.
blackbrrd Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 En kompis av meg har 3-4 lvl 60 charactere og han har ikke grindet for å nå lvl 60 med noen av dem, kun tatt missions. Han har ca 8-10 dager playtid fra lvl 1 til han blir lvl 60. Nå driver han å kjører molten core run en gang i uka også prøver guildet hans å komme seg gjennom blackwing lair. Det å ta klare å komme seg gjennom f.eks Molten core for første gang må jo være dritkult, men å kjøre gjennom den en gang i uka? tjah... Har sett han spille Anarchy online og Wow er vesentlig mer variert, for å si det mildt. I wow kan man grinde for å få xp/gull kjappere, men det er ikke nødvendig, man kan ta missions istedet - ihvertfall opp til lvl 60. Uten å ta f.eks molten core så virker det som det er litt vanskelig å få tak i bra equipment.
ka1ser Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 En kompis av meg har 3-4 lvl 60 charactere og han har ikke grindet for å nå lvl 60 med noen av dem, kun tatt missions. Han har ca 8-10 dager playtid fra lvl 1 til han blir lvl 60. Nå driver han å kjører molten core run en gang i uka også prøver guildet hans å komme seg gjennom blackwing lair. Det å ta klare å komme seg gjennom f.eks Molten core for første gang må jo være dritkult, men å kjøre gjennom den en gang i uka? tjah... Har sett han spille Anarchy online og Wow er vesentlig mer variert, for å si det mildt. I wow kan man grinde for å få xp/gull kjappere, men det er ikke nødvendig, man kan ta missions istedet - ihvertfall opp til lvl 60. Uten å ta f.eks molten core så virker det som det er litt vanskelig å få tak i bra equipment. 5454079[/snapback] Vanskelig? Er jo bare å bli rank 14^^
Sponis Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Rank 14 på high-populated er for spesielt interiserte med et par-tre måneder uten jobb ledig der de kan stenge seg inne på et rom og bare spille 18 timer i døgnet.
blackbrrd Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Goz: også burde du være med i et pvp guild og ha riktig klasse og være på den siden (alliance/horde) med færrest spillere så du kan spille så mye du vil uten å måtte vente 45 min mellom hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå