Gå til innhold

Masse DVDer forsvinner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior har vært borti pc'n min og nå får jeg ikke fjernet 4 DVD stasjoner som dukker opp når jeg starter maskina. Har vært inne å slettet der jeg finner det, blant anner i enhetsbehandling. Jeg har 2 stk sata inne, (C og I) en DVD/RW (D) og så etter restart inne på Startmenyen/Min datamaskin dukker det opp 4 stk (E-F-G-H) Hvordan blir jeg kvitt dem da? Kanskje om jeg forandrer Sata disk I til E ? Hvordan gjør jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det et slik: dtool-ico.gif ikon til høyre i oppgavemenyen?

I såfall høyreklikk på det --> Virtual CD/DVD-ROM --> Set number of devices.. --> Disable ;)

Endret av Xander^
Skrevet (endret)

Sikkert Daemontools, Alcohol 120% eller liknande som simulerer dei. Desse programma treng ikkje kjøre for at enhetene skal være simulert, så dersom det er tilfelle må du enten kjøre programmet og manuelt fjerne dei eller avinstallere det.

Endret av zeph
Skrevet
Er det et slik: dtool-ico.gif ikon til høyre i oppgavemenyen?

I såfall høyreklikk på det --> Virtual CD/DVD-ROM --> Set number of devices.. --> Disable  ;)

5451141[/snapback]

:thumbup: tusen takk for hjelpen, problemet ble løst.. men hvordan forandre Disc I til E? kanskje du vet det og du ;)

Skrevet
Høyreklikk på min datamaskin --> Behandle --> Diskbehandling --> Høyreklikk på ønsket partisjon --> Endre stasjonsnavn og -baner  :thumbup:

5451227[/snapback]

:thumbup: Takk for hjelpen Xander :thumbup:

Skrevet
Høyreklikk på min datamaskin --> Behandle --> Diskbehandling --> Høyreklikk på ønsket partisjon --> Endre stasjonsnavn og -baner  :thumbup:

5451227[/snapback]

:thumbup: Takk for hjelpen Xander :thumbup:

5451252[/snapback]

Bare hyggelig du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...