Bertill Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Junior har vært borti pc'n min og nå får jeg ikke fjernet 4 DVD stasjoner som dukker opp når jeg starter maskina. Har vært inne å slettet der jeg finner det, blant anner i enhetsbehandling. Jeg har 2 stk sata inne, (C og I) en DVD/RW (D) og så etter restart inne på Startmenyen/Min datamaskin dukker det opp 4 stk (E-F-G-H) Hvordan blir jeg kvitt dem da? Kanskje om jeg forandrer Sata disk I til E ? Hvordan gjør jeg det?
Xander^ Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Er det et slik: ikon til høyre i oppgavemenyen? I såfall høyreklikk på det --> Virtual CD/DVD-ROM --> Set number of devices.. --> Disable Endret 17. januar 2006 av Xander^
Zeph Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Sikkert Daemontools, Alcohol 120% eller liknande som simulerer dei. Desse programma treng ikkje kjøre for at enhetene skal være simulert, så dersom det er tilfelle må du enten kjøre programmet og manuelt fjerne dei eller avinstallere det. Endret 17. januar 2006 av zeph
Bertill Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Er det et slik: ikon til høyre i oppgavemenyen? I såfall høyreklikk på det --> Virtual CD/DVD-ROM --> Set number of devices.. --> Disable 5451141[/snapback] tusen takk for hjelpen, problemet ble løst.. men hvordan forandre Disc I til E? kanskje du vet det og du
Xander^ Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Høyreklikk på min datamaskin --> Behandle --> Diskbehandling --> Høyreklikk på ønsket partisjon --> Endre stasjonsnavn og -baner
Bertill Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Høyreklikk på min datamaskin --> Behandle --> Diskbehandling --> Høyreklikk på ønsket partisjon --> Endre stasjonsnavn og -baner 5451227[/snapback] Takk for hjelpen Xander
Xander^ Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Høyreklikk på min datamaskin --> Behandle --> Diskbehandling --> Høyreklikk på ønsket partisjon --> Endre stasjonsnavn og -baner 5451227[/snapback] Takk for hjelpen Xander 5451252[/snapback] Bare hyggelig du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå