Martin-sama Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Har leste lenge om hvordan man bruker PHP O.S.V, men jeg har fremdeles ikke dreisen på hvordan jeg gjør det, eller hva jeg trenger. Må jeg "hoste" en side som koster penger, eller kan jeg bruke gratis PHP hosting?
trrunde Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Du kan få gratis php hosting f.eks hos hotserv.dk
GaKKGaKk Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det er ikke så alt for mange steder som tilbyr gratis phphosting lenger, så vidt jeg vet. Titt litt rundt, eller vent litt til her på forumet, så får du sikkert tips om noen. Forøvrig kan du også installere en webserver med php på din egen maskin, hvis du bare er ute etter ett sted å lære/teste php. Det finnes flere gode guider på internett for å hjelpe deg å komme igang med dette hvis du er interessert.
Martin-sama Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Hmmm...Jeg har sett bruker guider der det brukes globalscape program, det har jeg. Jeg har også en gratis Php hosting, men jeg klarer ikke å connecte siden min i Globalscape, det er derfor jeg lurer på om jeg trenger en hosting som koster penger.
Arne Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Hva er global-scape? Anyway: Hvis du vil ha server selv, er Wamp anbefalt. Gratis PHP hoster: www.hotserv.dk www.frack.dk Hvis du velger å bruke en av sistenvnte, må (burde) du ha et ftp-program. Ftp-program: www.smartftp.com (gratis)
Martin-sama Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 ok, takk skal du ha! Skal se om jeg får det til senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå