Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er bakover så lander du switch ;)

Om du lander switch eller ikke kommer jo an på hvor mye spin du tar.

Men har alltid ment det er forover jeg. Og alle andre jeg har spurt sier det er forover og. at man kaster seg fram lism

Skrevet

Var vel ikkje noko god måte å forklare det på, videoen eg linka til forklarer nok betre. Det varier litt, men sjølv om nokon kaster seg litt framover, so legg ein seg på «rygg». Nokon forklarer det med at det er ein lincoln med skru. Men eg skal ikkje prøve å forklare noko meir, klarer ikkje gjere det på nokon fornuftig måte uansett. Legg heller ved ein video til:

Og so ein som har ingenting med rodeo å gjere, eg berre legg den ved for moro skuld:

Skrevet

Skal endelig få kommet meg oppi bakken her også nå!! De åpna forrige helg men da LAN-et jeg :)

Mange her som ikke har åpnet skibakke hos seg??

Skrevet

Men de store problemet hos oss er at de har bare lagt og trakket snø der alpin folka skal drive, så ingen av hoppa er i drift enda og heller ingen railer :(

Skrevet
Var vel ikkje noko god måte å forklare det på, videoen eg linka til forklarer nok betre. Det varier litt, men sjølv om nokon kaster seg litt framover, so legg ein seg på «rygg». Nokon forklarer det med at det er ein lincoln med skru. Men eg skal ikkje prøve å forklare noko meir, klarer ikkje gjere det på nokon fornuftig måte uansett. Legg heller ved ein video til:

Og so ein som har ingenting med rodeo å gjere, eg berre legg den ved for moro skuld:

Thaaanks keez, en en kompis som sier han tar rodeo 9. mne han kaster seg back og tar baklengs 540.

Men takk, nu vet jeg hva det er ;)

Skrevet

Nå har det jo snødd som bare fele i sjusjøen, på lørdagen kom det rundt 40cm tror jeg : D

så idag kjørte vi masse løssnø også bygde vi en kicker like ved heisen :D

fyfele så chill! : D

Skrevet

I helga var jeg oppi bakken her, utrolig bra ;) Kommet mye snø her i det siste :) Det er bra, men de som ordner hopp osv har ikke gjort noe særlig med hoppa i bakken her enda :( Det er litt synd da men...

Skrevet
Vet ikke helt om jeg skal svare her i tråden din, så jeg svarer her. Siden du er 1.80 vil nok ski rundt 1.70 passe deg om du er nybegynner. Så jeg ville nok valgt 1.75, og ikke 1.65. :)

okay :) Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...