Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

ams: Nice bilde. Har tenkt litt på screamin seamen som det neste "allt for vanskelige for meg" etter at jeg klarte Zero spin på ett hopp med litt str... Men frykten for og begge bein skal gå i knas er for stor.

 

Noen tips?

 

screaming seamen er ikke så veldig vanskelig, bare å ta den ene skia bak den andre, og tilbake. Om du vil prøve noe vanskelig kan du ta switch unatty dobbelcork 1440 nosemute til nosegrab

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kule bilder;)

 

Har det problemet at jeg trekker meg akkurat før jeg skal raile. Det har gjort ganske så vondt noen ganger, enda vondere enn å bare kjøre på den fordømte railen.

Lenke til kommentar

Hey skiers!

 

Skulle gjerne hatt noen anbefalinger på nytt twintip utstyr jeg! Har stått på carvingskiene Volkl Vertigo Motion de siste 3 årene. Digge ski, men ikke fullstendig twintip. Har kjørt noe switch med de, og det funka jo forsåvidt ok, men skiene er langt fra symmetriske og bindingene langfra midtstilt. Nå er jeg klar for 100% twintip:)

 

Har sjekka litt rundt nå idag, og K2 Disorderly med Look PX12 Jib ser jo ut til å være knallutstyr til en bra pris om dagen. Hva tror dere om disse til meg, og hvilke andre ski anbefaler dere? Jeg er mann 23 år, 186cm høy og veier ca 70kg. Bor forresten i Trondheim og utvalget i byen er kanskje ikke det beste. Hvordan er det å bestille utstyr fra et annet sted og få det tilsendt uten å prøve det først?

 

Takker på forhånd!

 

EDIT: Så akkurat at de har K2 Disorderly på XXL i Trondheim, men det var uten binding da. Skiene til 2999, og Look PX12 Jib til 1999. Blir jo 1000 spenn mer enn andre steder da...

Endret av EnergY30
Lenke til kommentar
Hey skiers!

 

Skulle gjerne hatt noen anbefalinger på nytt twintip utstyr jeg! Har stått på carvingskiene Volkl Vertigo Motion de siste 3 årene. Digge ski, men ikke fullstendig twintip. Har kjørt noe switch med de, og det funka jo forsåvidt ok, men skiene er langt fra symmetriske og bindingene langfra midtstilt. Nå er jeg klar for 100% twintip:)

 

Har sjekka litt rundt nå idag, og K2 Disorderly med Look PX12 Jib ser jo ut til å være knallutstyr til en bra pris om dagen. Hva tror dere om disse til meg, og hvilke andre ski anbefaler dere? Jeg er mann 23 år, 186cm høy og veier ca 70kg. Bor forresten i Trondheim og utvalget i byen er kanskje ikke det beste. Hvordan er det å bestille utstyr fra et annet sted og få det tilsendt uten å prøve det først?

 

Takker på forhånd!

 

EDIT: Så akkurat at de har K2 Disorderly på XXL i Trondheim, men det var uten binding da. Skiene til 2999, og Look PX12 Jib til 1999. Blir jo 1000 spenn mer enn andre steder da...

 

Det ser helt ok ut, men har hatt varierte erfaringer med look PX12 jib. Jeg ville tatt en titt på Proctor Jones og sett hva han har å tilby. Mye utstyr der til 2000-3000 som koster 7000 i norge

Lenke til kommentar
Hey skiers!

 

Skulle gjerne hatt noen anbefalinger på nytt twintip utstyr jeg! Har stått på carvingskiene Volkl Vertigo Motion de siste 3 årene. Digge ski, men ikke fullstendig twintip. Har kjørt noe switch med de, og det funka jo forsåvidt ok, men skiene er langt fra symmetriske og bindingene langfra midtstilt. Nå er jeg klar for 100% twintip:)

 

Har sjekka litt rundt nå idag, og K2 Disorderly med Look PX12 Jib ser jo ut til å være knallutstyr til en bra pris om dagen. Hva tror dere om disse til meg, og hvilke andre ski anbefaler dere? Jeg er mann 23 år, 186cm høy og veier ca 70kg. Bor forresten i Trondheim og utvalget i byen er kanskje ikke det beste. Hvordan er det å bestille utstyr fra et annet sted og få det tilsendt uten å prøve det først?

 

Takker på forhånd!

 

EDIT: Så akkurat at de har K2 Disorderly på XXL i Trondheim, men det var uten binding da. Skiene til 2999, og Look PX12 Jib til 1999. Blir jo 1000 spenn mer enn andre steder da...

 

Det ser helt ok ut, men har hatt varierte erfaringer med look PX12 jib. Jeg ville tatt en titt på Proctor Jones og sett hva han har å tilby. Mye utstyr der til 2000-3000 som koster 7000 i norge

Titta såvidt innom den sida faktisk:) Så ut som det var mye fett der til råe priser, og er absolutt et alternativ. No spes du anbefaler? En ting jeg ikke fortalte enda er at jeg drar til Åre på søndag da, så hvis jeg klarer å finne bra utstyr her i Trondheim før det hadde det vært det aller beste! Hvis ikke er jeg åpen for hva som helst, og kjører på mine gamle Volkl Vertogo Motion i åre nå til uka.

Lenke til kommentar
Hey skiers!

 

Skulle gjerne hatt noen anbefalinger på nytt twintip utstyr jeg! Har stått på carvingskiene Volkl Vertigo Motion de siste 3 årene. Digge ski, men ikke fullstendig twintip. Har kjørt noe switch med de, og det funka jo forsåvidt ok, men skiene er langt fra symmetriske og bindingene langfra midtstilt. Nå er jeg klar for 100% twintip:)

 

Har sjekka litt rundt nå idag, og K2 Disorderly med Look PX12 Jib ser jo ut til å være knallutstyr til en bra pris om dagen. Hva tror dere om disse til meg, og hvilke andre ski anbefaler dere? Jeg er mann 23 år, 186cm høy og veier ca 70kg. Bor forresten i Trondheim og utvalget i byen er kanskje ikke det beste. Hvordan er det å bestille utstyr fra et annet sted og få det tilsendt uten å prøve det først?

 

Takker på forhånd!

 

EDIT: Så akkurat at de har K2 Disorderly på XXL i Trondheim, men det var uten binding da. Skiene til 2999, og Look PX12 Jib til 1999. Blir jo 1000 spenn mer enn andre steder da...

 

Det ser helt ok ut, men har hatt varierte erfaringer med look PX12 jib. Jeg ville tatt en titt på Proctor Jones og sett hva han har å tilby. Mye utstyr der til 2000-3000 som koster 7000 i norge

Titta såvidt innom den sida faktisk:) Så ut som det var mye fett der til råe priser, og er absolutt et alternativ. No spes du anbefaler? En ting jeg ikke fortalte enda er at jeg drar til Åre på søndag da, så hvis jeg klarer å finne bra utstyr her i Trondheim før det hadde det vært det aller beste! Hvis ikke er jeg åpen for hva som helst, og kjører på mine gamle Volkl Vertogo Motion i åre nå til uka.

 

Om du skal ha ski så fort, må du nok i en nærbutikk. Men om du har litt tid, si 11-30 dager, så er import fra USA det beste alternativet.

 

Jeg anbefaler Armada AR6. Helt sykt bra ski.

Lenke til kommentar

Ringte nye XXL på Tiller ved Trondheim og fikk orna et bra tilbud på utstyr. Nå kom jeg akkurat hjem derfra og ved siden av meg står et par splitter nye K2 Disorderly med Look PX12 Jib bindinger og svarte Nordica Supercharger Flash støvler! Tror dere jeg gleder meg til Åre på søndag eller? Weeeeeeee :cool:

Lenke til kommentar

til ondskapen: Tipset for screamin seamen er egentlig bare å tørre, var veldig skeptisk de første gangene jeg prøvde. Det er bare å prøve å få skiene over hver andre mer og mer for hvert hopp, blir bare morsommere og morsommere for hver tur:>>

 

til Fox: Jeg var kaanskje der den 9-10januar.Husker aldri datoer på når jeg er,heh : p

Lenke til kommentar
til Fox: Jeg var kaanskje der den 9-10januar.Husker aldri datoer på når jeg er,heh : p

 

Da har vi truffet der oppe :p Stod siden av deg og studerte hoppene dine :p Det var nok 10jan, altså lørdag. Pga tåken i bildet, sinnsjuk mye tåke i dalen.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Du får sjekke i Swag, Whitewater(anbefales!), session i oslo sentrum. Eller SrfSnoSk8 i vika, evt en snowboardbutikk ved grünerløkka(har ikke sjekket butikken, men veit bare hvor den er)

 

Jeg kjøpte mitt hjelm på formatshop.no, er fornøyd med hjelmet.

 

 

Endring: Det er også en surfbutikk til, ved sykehuset i Majorstuen. Husker ikke navn

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...