Gå til innhold

En guide til grinding


Anbefalte innlegg

hører at fel clothen i nord i Felwood dropper litt saktere nå og at det er et sted i ashzara der det er noen Fel dudes som skal visst nok droppe mer fel cloth enn i Fel wood, ellers ja Tyr's Hand er et bra sted...selv om det da noenganger kan være litt mye folk der.

 

har fått endel Librams der :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nemne sjøen (ah... husker ikkje namnet) aust for ironforge, der det er skog. Vestsiden av sjøen for lvl 10-13 og austsida for lvl 13-16, kanskje 17.

På vestsida er det små krokodiller som dropper ting som du sel for ein par S til vendor.

 

Forresten, kva klasse er det vanlegast/lettast å farme med?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hmmm.... Kanskje på tide å få litt liv i denne tråden igjen? Kanskje litt tips angående TBC?

8075557[/snapback]

 

God ide :) Det jeg kommer på i farten er elements Nord Øst i Nagrand (må ha flying mount for å komme dit), er wind, fire, earth og water der, og grei frop rate av motes, + at de dropper en del grønne items. Har en tendens til å bli overbefolka der men.

Spøkelser i Netherstorm (sør-øst i spøkelses landsbyen) er også fint å farme for motes of mana, og de respawner fort!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

får da bare rep fra turn ins?

 

det viktigste med grinding for meg er multitasking, typisk sjekkliste for enhver grind jeg vil gjøre er:

 

-finn beste måte å gjøre det på, ofte kan det å grinde noe helt annet, selge og kjøpe være bedre enn direkte grinding

 

-finn underholdning utenfor spillet, ikke distraherende som film eller bok eller noe som krevet at du tar øynene av skjermen, men jazz musikk, noe som ikke får blodet til å pumpe men som er behagelig. eller radio, eller podcasts. eller en kompis du kan mase med på ventrilo eller lignende.

 

-kan du levle weaponskill mens du holder på? kan du kanskje lete etter mining nodes eller blomster mens du holder på?

 

-kan du leke med gear mens du holder på? engi trinkets for morro?

 

-husk mat og vann og bandasjer, så du slipper og løpe og hente :)

 

deretter er det bare å sette av en tid og begynne, å girnde i 15 min funker ikke, jeg sier at jeg trenger i allefall 1,5t ro for å komme noen vei.

Lenke til kommentar
hører at fel clothen i nord i Felwood dropper litt saktere nå og at det er et sted i ashzara der det er noen Fel dudes som skal visst nok droppe mer fel cloth enn i Fel wood, ellers ja Tyr's Hand er et bra sted...selv om det da noenganger kan være litt mye folk der.

 

har fått endel Librams der  :D

7243093[/snapback]

 

Da jeg gjorde doomguardquestet for warlock (forrige uke), så måtte jeg drepe en del eliter helt sør i winterspring (darkwhisper gorge var det vel det het). Vet ikke om jeg var heldig ellerno, men jeg fikk en felcloth for hver mob :cool:

Lenke til kommentar

jeg er lvl 55 warrior nå og lurer på hvor jeg skal grinde? var 53-55 i azhara og drepte de på stranda men nå er de lvl 50-51 så de er litt lav lvl, og siden jeg er warrior og bare har pummel til spell innerup er vel kanskje de i winterspring ikke så gode heller. Så hvor burde jeg grinde? helst en plass som den i azhara med god plass mellom mobsene, var i wpl og farma litt det sugde fikk nesten bestandig 2 mobs på meg og da stod jeg der med 30-40% health etter fightene :hrm:

Lenke til kommentar
jeg er lvl 55 warrior nå og lurer på hvor jeg skal grinde? var 53-55 i azhara og drepte de på stranda men nå er de lvl 50-51 så de er litt lav lvl, og siden jeg er warrior og bare har pummel til spell innerup er vel kanskje de i winterspring ikke så gode heller. Så hvor burde jeg grinde? helst en plass som den i azhara med god plass mellom mobsene, var i wpl og farma litt det sugde fikk nesten bestandig 2 mobs på meg og da stod jeg der med 30-40% health etter fightene :hrm:

8168096[/snapback]

 

Blood Elves i Azshara. Grei drop rate av greens og runecloth. Bare clothies så de går fort ned og for det meste casters. Var kos med Rogue og Hunter.

Lenke til kommentar

Har netopp kjøpt meg vanli 60% flying mount. Men har selvsagt lyst på den raske mounten.

 

Hvor er det best å grinde og hva? For å tjene 6000g fortest mulig.

 

Har herbalism og alchemy som profession. Noen tips til det som kan hjelpe meg? Hvilke herbs det lønner seg og farme,. osv

Lenke til kommentar
Har netopp kjøpt meg vanli 60% flying mount.  Men har selvsagt lyst på den raske mounten.

 

Hvor er det best å grinde og hva? For å tjene 6000g fortest mulig.

 

Har herbalism og alchemy som profession. Noen tips til det som kan hjelpe meg? Hvilke herbs det lønner seg og farme,. osv

8186467[/snapback]

 

Anbefaler deg å dra til Terokkar og farme Terocone. På vår server ligger 1 stack på 70-90G.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Fin-fin guide psilocybe, mye her som kommer gått med  :)

 

Bare for og adde noe:

Selv grindet jeg fra 28-32 som Gnome Warrior på Ogrene i Duskwood [ Ogre Mound langt til vest ], rask respawn og dropper e del Wool og Silk Cloth.. Nå er jeg snart klar for Goblinene [ 34+ ] rimelig nerme ingangen til ZG i STV  :)

5447754[/snapback]

 

Duskwood ogres er geniale. Anbefaler egentlig etter dette ogres i Arathi, kanskje ikke optimalt på pvp server, men stv er ikke mye bedre uansett så hipp som happ. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...