espinos Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Hei. jeg kjøpte bettlefield 2 idag. og gledert meg sinnsykt til å komme hjem å spille det på nett. jeg innstalerte spillet, jeg laget en nettkonto inne med menyen. men da jeg skulle joine en server, restartet pcen min seg når den var nesten ferdig å lade. til min store fortvilelse prøvde jeg nok en gang å det samme skjedde!! har det noe med at jeg ikke har noen patcher eller lignene?? noen som vet hva jeg gjør galt
espinos Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Vil tilføye atn når jeg tar spill bf2 online now! så når jeg trykker login så kommer: connecting to accont server. men den blir stående slik i mange minutter! så må jeg holde inne shotdown for pcen klikker! er det ikke noen som kan hjelpe meg?!
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Du har ikke patchet spillet med noen av patchene? Kan være lurt å gjøre det, men behøver nødvendigvis ikke å være problemet... Hva med nyeste skjermkortdriver da?
Elendil Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Vil tilføye atn når jeg tar spill bf2 online now! så når jeg trykker login så kommer: connecting to accont server. men den blir stående slik i mange minutter! så må jeg holde inne shotdown for pcen klikker! er det ikke noen som kan hjelpe meg?! 5447266[/snapback] Eg anbefaler å ikkje bruke spill online now ikonet. Det klikker bare.
espinos Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 ja. ok men jeg det går ikke ann å spille singelplayer heller. det samme skjer! og jeg har spillt bf2 på denne pcen før. så vet at det går!
Steina Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Prøv å patche med 1.12 da. Om du allerede har gjort det, gjør det en gang til
espinos Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Ja. håper det. jeg har ryddet pcen for masse drit. er sikker på at det kan ha noe med det å gjøre. jeg holder på å laste ned opdateringer til både windows og grafikkortet. skal nok få det til å funke
Mala Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Bare så du veit det espinos, så har du kansje mye ergelse og banning fremfor deg, BF2 er det meste ustabile og dårlig patchede spillet noen gang for min del, og eg veit mange har lidd samme irritasjon pga. dette spillet
espinos Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 (endret) Skal jeg la vær å laste ned patchene til det da? eller var det helheten av spillet du mente mala? Endret 16. januar 2006 av espinos
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 espinos: nei, last ned patchene du, for all del!
Mala Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Helheten, ofte fucker nye patcher opp heile BF2, men for all del prøv!!
rvenes Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Er du dum eller? Han må jo patche om han skal spele online, og i allefall om han har tenkt seg inn på ranka servere. Trur ikkje det er mange servere som ikkje har patcha til 1.12. 8. Februar kjem det ny patch... kanskje denne fikser minnelekasjen og får meir sus over spelet.
Steina Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 For å unngå unødvendig krøll med Battlefield 2 så bør om man har Windows XP følge følgende punkt: *Kun ÉN Windows-bruker. *Skru av "Hurtigskifte av brukere". (Altså den stygge velkomstskjermen der du har oversikt over brukerene du kan velge) *Windows-Brukeren bør ikke ha Æ Ø eller Å i navnet. *Windows partisjonen bør ha godt med ledig plass. (Over 3GB) Dette trenger ikke skape problemer, men det har gjort det til mange, inkludert meg. Alt ble bedre etter at jeg installerte Windows pånytt og fulgte de punktene der. (=
espinos Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 som jeg har nevnt tidligere, så er problemet at jeg ikke får startet spillet. det kommer når jeg har nesten loadet et map ( singelplayer og multi) så restarter pcen seg selv! men jeg tror jeg fikser det ikveld. takk for hjelp folks!
Mala Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 (endret) Er du dum eller? Han må jo patche om han skal spele online, og i allefall om han har tenkt seg inn på ranka servere. Trur ikkje det er mange servere som ikkje har patcha til 1.12. 8. Februar kjem det ny patch... kanskje denne fikser minnelekasjen og får meir sus over spelet. 5449254[/snapback] Har eg sagt at han IKKJE skal installere patchen da? Eg sier bare at BF2 er noe herk med alle disse dårlige patchene som blir gitt ut. Ta deg en bolle. BTW: En kamerat av meg hadde samme problemet som deg på LAN her i helgen, problemet der var varme.Men det virker litt rart ettersom du har spilt BF2 på maskina di før ja? Endret 16. januar 2006 av Mala
espinos Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Det stemmer. lastet ned en piratkopi i sommer og spillte litt singelplayer. men nå har en venn av meg insistert på at vi skal kjøpe det å spille det over nett. så jeg synest og det var negativt overaskende at det ikke funka før idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå