Gå til innhold

Hvor mange er det plass til på en server?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange karakterer kan en gjennomsnittserver ha i wow samtidig?

5446709[/snapback]

 

Skal ikke si det her stemmer men sjekket litt rundt på noen realmer.

Argent Dawn som er en US server hadde over 24000 registrerte spillere.

EU Burning Legion som jeg spiller på har 11486 spillere og står som full på realm listen. Fleste servere jeg sjekket hadde mellom 11000 til 16000 både på EU og US siden. Vet at Argent Dawn er et populær server i US, kan hende det er derfor så mange spiller på akkurat den. Mulig de har større kapasitet på US servere og, da det ikke er noen i nærheten av EU serverne som har så høyt antall spillere registrert av de jeg sjekket.

 

Kilde:

http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=254

Lenke til kommentar

Det trådstarter spurte om var antall samtidige spillere, ikke antall karakterer på serveren.

 

Ser ut som det i snitt er drøyt 3000 spillere samtidig i prime time (18-22) på US Argent Dawn, snitt for alle (EU og US) er drøye 2000.

 

Link til statistikk

 

 

EDIT: Jeg må ikke være så humørløs. Leste svaret mitt igjen, og jeg synes jeg virket litt streng.... :)

Endret av da Gauss
Lenke til kommentar
Det trådstarter spurte om var antall samtidige spillere, ikke antall karakterer på serveren.

 

Ser ut som det i snitt er drøyt 3000 spillere samtidig i prime time (18-22) på US Argent Dawn, snitt for alle (EU og US) er drøye 2000.

 

Link til statistikk

5452325[/snapback]

 

Javel, jeg leste overskriften og trådnavnet "Hvor mange er det plass til på en server" og tolket teksten hans til det emnet. Men da har han jo uansett fått svar på det han lurte på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...