Gå til innhold

Lag i HL Lost Coast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen...

Andre gang jeg skriver dette, men jeg må ha gjort en feil med det første innlegget.

Som sagt, jeg har oppgradert komponentene i PCen min, deriblant anskaffet meg en X2 3800+ og et 7800GTX. Likevel lagger det i Lost Coast. Jeg ser på ytelsen til prosessoren at den ene kjernen kjører på full guff og mulig trenger mer kraft.

Spørsmålene mine er da:

1. Er det CPUen som er årsaken og vil det hjelpe å overklokke prosessoren?

2. Skulle sjermkortet hatt 512MB minne?

3. Isåfall, blir 512MB tilsvarende to skjermkort i SLI?

4. Går det an å bruke f.eks. et GTX og et GT i SLI eller må sjermkortene da være helt like?

Takknemlig for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke innstillinger spiller du på? jeg har en langt tregere pc og lost coast går smertefritt på 1280*1024 og alt på fullt bortsett fra AA/AF der jeg ikke husker helt. Vil tro din maskin skal kunne klare betydelig høyere settings uten lag.

Har da 2.6ghz P4 og 6800GT (256mb) med 1gb minne.

Når det gjelder spårsmål 3 og 4 blir ikke et skjermkort med 512mb det samme som to skjermkort i sli, et skjermkort er som du sikkert vet mye mer enn bare minne. les her: http://overklokking.no/art.php?artikkelid=18652 .

Skjermkortene må være helt like.

Skrevet

hmm, jeg kjører på 1280:1024, men det lagger spesielt når jeg er i strid med disse her combin`ene, ikke når jeg er alene. Skjønner det ikke altså. Har imidlertid ikke noe problemer med det i andre spill...

Skrevet

OT: Det HAKKER! "Lagg" er noe man opplever når man spiller online og har høy ping.

ON TOPIC: Hvilke deler er det du har byttet ut? Hvis du har byttet hovedkort lønner det seg å formatere pcn og installere windows på nytt. Ellers burde du renske systemet for gamle drivere og installere de nyeste.

Skrevet

Lagger, hakker....hehe, bra du sa det så jeg ikke trakker i salaten flere ganger, blir av og til litt forvirret av disse uttrykkene...alle komponentene er nye, deriblant HD. fikk den bygget i forrige uke. Alle spill fungerer bortsett fra akkurat det...jaja, får vel se etter hvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...