genser Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 På min k750i ligger den Meny-> Instillinger-> Anrop-> Tid og kostnad-> Meldingsteller. Hvor mange SMS man har: Meny-> Filbehandling-> Mer-> Minnestatus -> bla ned til meldinger -> Åpne 5452121[/snapback] "Genialt" at man må ha anrop på anropslisten for å kunne sjekke hvor mange SMS man har sendt og mottat. Er anropslisten tom kommer man seg ikke inn på Anrop-menyen.
dysfunctional Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 På min k750i ligger den Meny-> Instillinger-> Anrop-> Tid og kostnad-> Meldingsteller. Hvor mange SMS man har: Meny-> Filbehandling-> Mer-> Minnestatus -> bla ned til meldinger -> Åpne 5452121[/snapback] "Genialt" at man må ha anrop på anropslisten for å kunne sjekke hvor mange SMS man har sendt og mottat. Er anropslisten tom kommer man seg ikke inn på Anrop-menyen. 5453130[/snapback] Ja, det skjedde her. Jeg bare ringte en kompis i et ring så la jeg på. Problem solved
master air Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Kan noen definere nyere Nokia telefoner? Min 6670 har ikke sms-counter så vidt jeg vet
genser Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Tror (ja, trooor) at alle nyere Nokia _uten_ Symbian har slik teller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå