Canute Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hei. Jeg la merke til at Dj Sammy hadde lagt ut en del sanger som en kan spille i kun på websiden. Likte spesielt sangen L'bby Haba. Problemet er nemlig at for å høre den må jeg jo være innpå siden, og det gidder jeg jo ikke selvsagt. Prøvde å snuse litt rundt å se om han hadde lagt det ut til vanlig .mp3 nedlasting, men det fant jeg ikke. Er det i det hele tatt noen lov som sier at jeg ikke kan rippe fra en webside, jeg kan jo uansett gå å høre på den når som helst. Der er vel derimot ikke lov å rippe musikk fra radio? Endret 15. januar 2006 av Zevz0r
Skagen Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Til slikt bruker jeg Sound Forge og gjør opptak av output på lydkortet. Du kan sikkert bruke de fleste andre lydredigeringsprogrammer til å ta opp. Bare husk å skru av MSN-lydene og andre windows-lyder som kan interfere med opptaket om du ikke vil ha de med
EDB Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Funker det ikke å bruke GetRight eller noe da? mener og huske at jeg har gjort det en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå