Frostas Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Tenkte å dra fram Flashpoint igjen nå som jeg hadde en ledig lørdagsnatt, men så lurer jeg på om det finnes noen mods der ute som forbedrer grafikken ett par hakk. Jeg tenkte å spille igjennom Campaign så jeg er egentlig bare ute etter grafikk forbedringer og ikke modder som gjør om hele gameplayet.
Glipp Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 DXDLL er en liten fin ting som gjøor grafikken bedre vann refleksjoner.. post processing og masse snadder... du finner egentlig alt av modder og addons hos Ofp.info
Desdichado Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 For all del, ikke glem Enhanced Configuration Project, det er modden som virkelig gir Flashpoint nytt liv! Spiller det den dag idag!
Frostas Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 For all del, ikke glem Enhanced Configuration Project, det er modden som virkelig gir Flashpoint nytt liv! Spiller det den dag idag! 5439655[/snapback] ahhh Deilig .. Noen av dere som spiller noe på nett eller ?.. var litt community for det før i tiden husker jeg..
brsseb Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Innstallerer du FDF-mod (finmod.com tror jeg), så får du også bedre lydeffekter og slike ting i orginalspillet. Veldig bra når en tanks går i luften, og den fortsetter å brenne og smelle lenge etterpå. Mer realistisk rekyl på våpnene då. Om effektene er bedre enn ECP er vel en smaksak. Mener å huske at FDF er noe finere, mens ECPs effekter er litt raskere og mindre slitsomme for maskinen, men skal ikke si d helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå