Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Deling av ADSL-linje mellom 2 bærbare


Anbefalte innlegg

Ikke kone, men samboer ja :thumbup:

 

Men da er det de mulighetene vi har da som vil fungere. Er fortsatt litt lysten på å prøve en telefonforgrener fra biltema til 20 kroner. Eller er det slik at man må ha en switch  for at man kan dele linjen mellom disse bærbare??

 

Men er det med trådløst vanskelig å sette opp?? Har ikke så mye greie på det med internetoppsett osv...

5444139[/snapback]

 

Trådløst kan være litt å sette seg inn i, men dette finner du info om her på forumet. Ofte funker det rett ut av boksen, men ikke alltid. Også er det jo greit å sikre nettet sitt mot andre da, med kryptering og lignende. Men ikke noe av dette er spesielt vanskelig. Når det gjelder splitter så har jeg aldri prøvd. I verste fall kan du jo strekke to kabler

5445586[/snapback]

Jeg får se hva jeg gjør for noe. Men er jo lettvint med trådløst hvis man får det til å fungere. Skal nok klare å sette meg inn i innstallasjonen.

Tusen takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En telefonsplitter vil fungere heller dårlig da de, i hvertfall de jeg har sett, ikke har den innebygde teknologien som skal til for å organisere data. Dette vil føre til mye datatap, og oppleves som at nettverket er trægt og detter ut ganske ofte...

Endret av Oxford
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...