Gå til innhold

200Gig med filer plutselig borte HJELP!


911

Anbefalte innlegg

Jeg slo på pc i dag, og ble fortvilt over at min 200gig hdd var rett og slett tom for filer, og som informasjon stod det 185gig free. :(

 

Jeg lurer på om det er noe måte man kan redde disse filene på, de er veldig viktige for meg. Det er mange hundre timers skole arbeid med redigering av filmer både fra skolen og familien. Spesielt er det et skole prosjekt som skal leveres snart, og som jeg har brukt ti tals av timer på.

 

Jeg setter utrolig stor pris på hjelp... Tusen hjertelig takk for hjelpen.

Endret av 911
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg slo på pc i dag, og ble fortvilt over at min 200gig hdd var rett og slett tom for filer, og som informasjon stod det 185gig free.  :(

 

Jeg lurer på om det er noe måte man kan redde disse filene på, de er veldig viktige for meg. Det er mange hundre timers skole arbeid med redigering av filmer både fra skolen og familien. Spesielt er det et skole prosjekt som skal leveres snart, og som jeg har brukt ti tals av timer på.

 

Jeg setter utrolig stor pris på hjelp... Tusen hjertelig takk for hjelpen.

5436547[/snapback]

 

 

Det finnes forskjellige hd-recovery programmer, har selv brukt slikt

med hell for noen år siden. Husker desverre ikke navnet på programmet

men er sikkert kommet noe bedre siden da. Google-søk:

http://www.google.no/search?q=hd+recovery&...:en-US:official

Lenke til kommentar

prøver nå getdataback etter å ha søkt litt info på forumet (tar meg 24 timer å scanne hele hdd), er bare redd for at jeg ikke klarer å redde disse informasjonene som er blitt borte :(

 

Er det noen som har brukt den før som kan hjelpe meg, med en litten guid?

Endret av 911
Lenke til kommentar

Prøvde getdataback sjøl når eg fikk samme problem ei tid tilbake, og det funker veldig bra. Problemet er at programmet koster penger, men om dei data du har mista er veldig viktig for deg, så er vel ikkje det noke problem.

 

Men søk litt på google og sjå om du finner et gratis program, det finst nok sikkert ein heil del.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...