Gå til innhold

Hjelp til å huske navn på warcraft III kart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å huske hva et custom warcraft III kart heter, så jeg kan laste det ned. Jeg husker hva kartet dreier seg om, men hva det heter har jeg glemt. Kanskje noen andre kan hjelpe meg å huske hva det heter, etter jeg forklarer hva kartet dreier seg om. Det er tre lag i hvert sitt hjørnet i en trekant, og hvert lag har 3 spillere. Hver spiller velger en helt fra vanlige warcraft III helter (+ TFT helter og nøytrale helter i TFT versjonen) og styrer 1 helt til å begynne med, men kan rekruttere opptil 3 for hver spiller hvis de ønsker det. Hvert lag har hver sin base som spyr ut enheter hele tiden som du ikke kan kontrollere, men som er programert til å gå mot fiendens base og angripe alle fiendlige enheter. Hver spiller kan velge mellom å oppgradere enheter, tårn, helten(e) og rekruttere flere helter. Penger skaffes ved å drepe motstanderns enheter og helter. I midten av brettet, er det en unik butikk, hvor de beste itemsene kan kjøpes, men er voktet av 3 drager. Rundt denne unike butikken spawner tomes av forskjellige slag. Målet er å ødlegge motstanderns slott, og når alle er beseiret, vil awards deles ut til de forskjellige spillerne med forskjellig stats.

Hva heter dette kartet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det e neppe Footman frenzy me tanke på at han nevner at enhetene som blir spydd ut går "Automatisk" og angriper...

Hørtes mer ut som DOTA... men utifra andre ting han nenver som for eksempel rekrutering av flere helter per spiller så e det neppe DOTA, men ligner jaffal...

Skrevet
Det e neppe Footman frenzy me tanke på at han nevner at  enhetene som blir spydd ut går "Automatisk" og angriper... 

Hørtes mer ut som DOTA... men utifra andre ting han nenver som for eksempel rekrutering av flere helter per spiller så e det neppe DOTA, men ligner jaffal...

5433976[/snapback]

Nei, det er ikke DOTA. Hadde det vært dota ville det ikke vært et problem å huske. Det er jo det eneste som blir spillt på Bnet nesten. Det ligner på dota, men dota har ikke-orginale helter, og bare 2 sider som kjemper mot hverandre.

Skrevet

Dette hørtes veldig morsomt ut! *Få i mine innlegg.*

Det kunne kanskje vært en ny mod av SpellCraft. Var det slikt at får å få spells så måtte du kombinere tre "elementer"? (F.eks water + fire + storm, så får du et spell?) Hvis det ikke var slik så er det vel ikke SpellCraft.

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...