Gå til innhold

Hva skjer med Nighwish? Vokalisten er ute..

g@bb@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med Nighwish nå? Siden vokalisten har har fått sparken. Hun var liksom en del av Nighwish.. Kommer de til å leie inn vokalist, eller skal gutta synge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marco gjer en bra jobb, men Nightwish skal ha en kvinnelig vokal.

Trur ikkje dei klarer å få tak i en ny vokalist med samme bakgrunn som Tarja. :( Frykter egentlig at Nightwish blir tvungen i en ny retning som eg ikkje kjem til å like.. :cry:

Skrevet

Får håpe at de finner seg en ny kvinnelig vokalist i samme stemmeleie som Tarja, bare litt bedre. Tipper også at det er det de kommer til å gjøre.

Marco som vokalist sammen med den stilen Nighwish har ført til nå går ikke helt sammen synes jeg, men kan være godt mulig i fremtiden. Lurer litt på hvordan det kommer til å bli, men er ikke det bandet jeg er mest spent på akkurat.

Skrevet
tror bandet må få seg nytt namn

5433527[/snapback]

det hadde ikke vært så dumt, med tanke på at "nightwish" er et fullstendig håpløst bandnavn. det høres mest ut som myspace.com-nicket til en kullsvart, 14-årig wannabegother..

Skrevet
tror bandet må få seg nytt namn

5433527[/snapback]

det høres mest ut som myspace.com-nicket til en kullsvart, 14-årig wannabegother..

5433755[/snapback]

det er jeg faktisk helt enig i.

Skrevet
NIghtwish skal ha ny vokalist - men de har ikke begynt å lete etter noen ennå ifølge siste nyhet på nightwish.com :).

5442295[/snapback]

Hmm, det var jo nyheter for litt siden at de hadde 2 andre kvinnelige vokaler, en fra ett sånn annet goth band og en ung opera dame. Fiksa ingen av dem det da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...