Gå til innhold

Grinde, lvl 30 - ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er din første karakter anbefaler jeg deg at du quester for å levle opp.

Ofte får du mange quester om å drepe mange mobs på samme sted, dette kan vel regnes som grinding men når du leverer questet får du xp i tillegg til mobsene du har drept.

 

Grinding blir veldig fort veldig kjedelig og jeg har aldri hatt problemer med å queste for å levle (60 rogue, 56 priest og 33 warrior).

5431758[/snapback]

 

Er første char men jeg vil likevel ha den på level 60 så fort som mulig, eller, jeg kan kose meg litt med den når jeg er på sånn level 40, for da slipper jeg å bruke så jævla mye tid på gåinga. Kan heller queste litt da.

 

Når jeg grinder nå for tiden på så lav level som jeg er, 19, så ligger jeg på ca. 6-7k XP i timen. Syns ikke det er spesielt mye. Men blir vel bedre etterhvert når man går opp i level og dreper mobs som gir mer xp.

 

EDIT: Jeg ligger visst på rundt 13-14k XP i timen :p Hehe.

Endret av RogerWilco
Lenke til kommentar

Viss det er snakk om første char så vil jeg som nevnt heller bruke litt tid til lvl 60 og oppleve noe av spillet. istede for å se 100 epidoser av Xena og gå glipp av hele spille man "liksom" skal spille for å ha det gøy. Synst iallefall wow faktisk var på sitt beste når jeg questa og viste lite om rep grinding og gear farming.

 

Viss man må finne på tidssyssler når man spiller fordi det er så kjedlig, er det kanskje en ide og finne et annet spill? Ja vet det er vansklig. Kjeder meg ofte i wow, men klarer jeg og la vere?? Nope! :)

Lenke til kommentar

Jaja, hver sin smak.

 

Jeg har spilt så mye MMORPG at jeg veit akkurat hva grinding og farming er uansett. Alle MMORPG er egentlig grind fra ende til annen hvis man bryter det ned.

 

Det jeg syns er kult, og som gjør at det ikke blir bare grinding er roleplay med andre spillere og pvp, raids, osv.

 

Questene er uansett patetiske, hent fem pumpkins, drep fem spiders, osv.

Endret av RogerWilco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...