Gå til innhold

Grinde, lvl 30 - ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grinding, uten tvil. Det er for mye dødtid når man quester, løpe hit og dit og plukke opp diverse dingser. Det er mye bedre å holde seg på ett sted og drepe mobs man tar uten problemer (dvs. at man kan ta dem uten å ende opp med 25% hp igjen, og at man takler å få en add uten å dø).

 

Med mindre questen er utrolig lett og gir god XP (Stealing knowledge f.eks, 30.000+ XP og 5-6g for å plukke opp noen steinbiter og levere dem i TB, Org, UC og i Azshara), eller har knakende gode questrewards, så er det ikke verdt å stresse med. Spiller du for første gang, er det derimot greit å bruke tid i instancer med en gruppe, slik at du lærer hvordan klassen din fungerer.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Om det er din første karakter anbefaler jeg deg at du quester for å levle opp.

Ofte får du mange quester om å drepe mange mobs på samme sted, dette kan vel regnes som grinding men når du leverer questet får du xp i tillegg til mobsene du har drept.

 

Grinding blir veldig fort veldig kjedelig og jeg har aldri hatt problemer med å queste for å levle (60 rogue, 56 priest og 33 warrior).

Lenke til kommentar
Grinding blir veldig fort veldig kjedelig og jeg har aldri hatt problemer med å queste for å levle (60 rogue, 56 priest og 33 warrior).

5431758[/snapback]

 

Hehe, nei, det går helt fint an å queste for å gå opp i level, men det er ikke en særlig effektiv måte å gjøre det på. All reisingen mellom questgiveren og stedet hvor du skal finne yeti-neser, bjørne-nyrer og annet skrot, er bortkastet tid. Quester gir minimalt med penger, og veldig ofte elendige våpen og andre dingser.

 

Kjedelig og ensformig blir det selvfølgelig, men hva har man ikke serier og filmer i overlay-vindu til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...