Gå til innhold

Epox 8KHA+, noe negativt?


potetball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

toms hardware skriver vel selv i den testen at epox kortet er bittelitt ustabilt. Det har jeg hørt før også. Billig, rast, overklokkervennlig, men litt ustabilt. Det var vel derfor en av de andre (soyo/soltek) stakk av med seieren, fordi de hadde omtrent lik fart, men mindre ustabilitet.

Jeg har ingen erfaring med denne epoxen selv, bare sier hva jeg har hørt.

 

joakim

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-03 21:57, joakimb skrev:

toms hardware skriver vel selv i den testen at epox kortet er bittelitt ustabilt. Det har jeg hørt før også. Billig, rast, overklokkervennlig, men litt ustabilt. Det var vel derfor en av de andre (soyo/soltek) stakk av med seieren, fordi de hadde omtrent lik fart, men mindre ustabilitet.

Jeg har ingen erfaring med denne epoxen selv, bare sier hva jeg har hørt.


 

Såvidt jeg husker etter at jeg leste den testen for noen dager siden, så var Epox-kortet mere ustabilt enn Soyo når det var overklokket, ikke på vanlig kjøring.

 

Forresten så har jeg dette kortet i en ny pc bak meg her, bare den fordømte ram'en kunne komme nå :|

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-03 17:26, potetball skrev:

har lest testen hos tomshardware, og epox får rimelig gode resulteter. Men finnes det noe negativt/ulemper med kortet? Det er jo fryktelig billig i alle fall..



 

Hei,

 

Je skjønner ikke hvorfor alle baserer seg på disse testene. Jeg har Shuttke AK31 V3.1 og det et jævla bra HK. Kjører T.Bird 1GHz på 1.37 (9x152) dønn stabilt. Før det hadde jeg Abit KT7A og jeg kan med sikkerhet si at Shuttle er mer overklokkbar og mer stabilt enn Abit. Jeg hadde Shuttle helt opp i 166MHz FSB, mens Abit ville ikke over 145 med Mosel RAM som kjørte 151MHz CAS2 hos en venn med Asus A7V133.

 

Jeg anbefaler Shuttle.

 

Sammenligningstest Epox/Shuttle:

 

 

http://www.hothardware.com/hh_files/Mother...and_shuttle.htm

 

 

Hilsen

 

Staljin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...